مرحله 4، مرحله CKD: آیا ویتامین D مفید برای من

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله CKD: آیا ویتامین D مفید برای من

مرحله 4، مرحله CKD: آیا ویتامین D مفید برای من

بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله طبقه بندی می شود. در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه به شدت با 15-30٪ کاهش می یابد. آیا آن را به ویتامین D مبتلا به این بیماری مفید است؟ در واقع، بیماران باید هرگز آن را بدون مشورت پزشک کلیه خود را.

ویتامین D

این ویتامین یک نوع هورمون را افزایش می دهد که گردش از کلسیم و فسفر، مواد معدنی برای سلامت استخوان ها ضروری است. از یک طرف، آن را در جذب این دو مواد معدنی از مواد غذایی کمک بدن است. در دست دیگر، آن را تشویق می کند استخوان به انتشار سپرده ذخیره شده از کلسیم و فسفر به درون جریان خون است. و، در نهایت، کلیه ها بگویید برای دفع این مواد معدنی به ادرار.

مرحله 4، مرحله CKD

کلیه های سالم تولید calcitriol، همچنین ویتامین D فعال نامیده می شود زمانی که کلیه ها به طور جدی در مرحله 4 بیماری کلیه دچار اختلال میشود، آنها می توانند دیگر فعال ویتامین D به عنوان یک نتیجه، سطوح کلسیم افت و افزایش سطح فسفر، که هر دو خوب نیست بدن است. فسفر بیش از حد ممکن است در خون گردش و آن شروع به تشکیل فسفات کلسیم با کلسیم. کریستال های فسفات کلسیم در بافت نرم توسعه، ساخت استخوان ها در نظر بگیرید که کلسیم در خون وجود دارد. به عنوان یک نتیجه، استخوان ها کلسیم ذخیره شده را آزاد و ادامه انجام این کار تا زمانی که همه رفته است. استخوان تبدیل خواهد شد ضعیف، نرم و خم شو.

اگر مرحله 4 نفر CKD بعدی کمبود ویتامین D را تجربه، این مکمل را می توان با توجه به اطمینان از سوخت و ساز طبیعی. بحث به نفرولوژیست خود را به دیدن اگر آن را برای شما مناسب است یا چه چیزی بهترین مقدار است که شما باید بگیرند. یا، شما می توانید با ما در kidneyservice@hotmail.com ایمیل یا یک پیام در زیر برای مشاوره حرفه ای تر را ترک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.