من بسیار راضی! به خوبی انجام داده و نگه دارید تا کار! عثمان از سومالی

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

من بسیار راضی! به خوبی انجام داده و نگه دارید تا کار! عثمان از سومالی

 

من بسیار راضی! به خوبی انجام داده و نگه دارید تا کار! عثمان از سومالی

نام و نام خانوادگی: محمد عثمان حسین

جنسیت: مرد

کشور: سومالی

تشخیص: مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD) در دیالیز به مدت یک سال

چرا به چین آمده است:

"در واقع، من بیمار برای تقریبا 10 سال در حال حاضر بوده است. در ابتدا، من تا به حال اسید اوریک بالا. بعدا من کراتینین بالا برای دکتر و من در دیالیز برای حدود یک سال قرار داده است در حال حاضر."

"در طول سال های گذشته، وجود دارد، کمی ادرار تقریبا قبل از اینکه من شروع دیالیز، از آن استفاده به کاهش است. دکتر گفت: هیچ راه حل دیگری به جز من را در دیالیز. در طول دیالیز، نوعی اکتشاف وجود دارد. علاوه بر این، من هم جفت باز بالا است. "

درمان در چین:

فن آوری های مختلف دیالیز: Hemofiltration، hemoperfusion، و غیره

میکرو چینی پزشکی، حمام پا.

شرایط قبل و بعد از درمان:

"به طور خلاصه، به مدت یک سال، من تنها در همودیالیز بود. وقتی که من به اینجا آمدند، پیدا کردن نوع مختلف دیالیز (hemofiltration). و این است که واقعا بسیار بسیار موثر است. چرا که وقتی کراتینین من را پس از دیالیز تیک بزنید من، برای ابتدا در زمان، آن را به سطح قبل از آن هرگز رسیده است رسیده است. "

"حجم ادرار من احساس می کنم از همان ابتدا افزایش یافته است. بنابراین من در اینجا به مدت 15 روز وضعیت من بسیار بهتر شده است پیش از این، روز من ادرار در همه نیست. در زمان شب، شاید یک یا دو بار، اما در حال حاضر روزانه و شبانه من هستم. "

"گاهی اوقات قبل از من به توالت فقط من سعی کردم به ادرار خودم را برای نیروی بروید. اما در حال حاضر من دوباره به حالت عادی. در حال حاضر ادرار می آید و من احساس می کنم مجبور به ادرار کردن."

"در زمان کوتاه، من احساس می کنم بهبود بزرگ من خیلی زیاد با درمان و خدمات satified شده است. بنابراین من می گویم به خوبی انجام داده و نگه دارید تا کار برای کمک به بیماران بیشتر و بیشتر موفق باشید به همه!"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سومالی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.