داروهای چینی درمان مرحله 5 بیماری کلیه بدون دیالیز

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

داروهای چینی درمان مرحله 5 بیماری کلیه بدون دیالیز

 

داروهای چینی درمان مرحله 5 بیماری کلیه بدون دیالیز

مرحله 5 بیماری کلیوی شدید ترین مرحله از بیماری کلیوی است، و ما همچنین می توانیم آن را به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) تماس بگیرید. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه، اگر شما دیالیز آغاز نشده است، پس از آن داروهای چینی می تواند شما را تبدیل به یک گزینه درمانی دیگر.

چگونه می توانم داروهای چینی بیماران مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه کمک کند؟

داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. به منظور بهبود بهره وری و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد می شود.

خارج شده است استفاده می شود. دو کیسه پر از پردازش داروهای گیاهی چینی خواهد شد زیر کمر از بیماران با کمک دستگاه اسمز قرار داده، پس از آن، از طریق نفوذ به پوست، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم بر روی کلیه ها عمل می کنند. بسیاری از بیماران خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ، بسیار راحت است.

اگر بیماران مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، به این معنی هنوز هم وجود دارد جریان خون در کلیه ها و اثر درمان تبدیل خواهد شد واضح تر. بنابراین مرحله بیماری 5 کلیه هنوز امکان برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه داشته باشد.

برخی از انواع دیگر داروهای چینی مثل طب سوزنی، حجامت، ماساژ، حمام دارو، و غیره خواهد شد به عنوان درمان کمکی به از بین بردن برخی از علائم با هیچ عوارض جانبی استفاده می شود.

چه زمانی باید بیماران مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه دیالیز شروع کنیم؟

به طور کلی، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه در حال حاضر شروع دیالیز، زیرا اختلال عملکرد کلیه باقی مانده است. اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به تجربه دیالیز یا پیوند کلیه را دریافت. اما گاهی اوقات، دیالیز برای بیمار لازم است. همانطور که برای کسانی که در دیالیز نیست، اگر آنها شروع به تجربه برخی از عوارض آشکار، دیالیز فوری توصیه خواهند شد. اگر آنها این علائم آشکار و عوارض در حال حاضر، به خوبی، آنها باید خود یک تغییر برای جلوگیری از دیالیز برای همیشه لطفا برای و داروهای چینی می تواند مفید باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.