آیا سطح کراتینین دیالیز

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

آیا سطح کراتینین دیالیز

 

آیا سطح کراتینین دیالیز

بیماران نگران هستند برای دیدن سطح کراتینین خود را تبدیل به بالاتر و بالاتر و مصرف دیالیز به نظر می رسد چنین چیزی وحشتناک است. برخی از بیماران مشتاق به دانستن آنچه است که سطح کراتینین دیالیز هستند. در حال حاضر ما برای پیدا کردن پاسخ را دنبال کنید.

رابطه بین سطح کراتینین و دیالیز

به طور کلی، سطح کراتینین بالاتر است، احتمال بیشتری برای تحت دیالیز خواهد بود. سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. سطح کراتینین بالا به اندازه کافی برای بیدار توجه بیماران، مهم نیست که چقدر آن را بیش از سطح طبیعی کراتینین است. با از دست دادن ادامه عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا و بالاتر خواهد بود، که باعث درمان دیالیز گرفتن از نزدیکتر و نزدیکتر.

خوب، به عنوان یک ماده در واقع، هیچ رابطه مستقیمی بین سطح کراتینین و دیالیز وجود دارد. همانطور که به چه چیزی است که سطح کراتینین دیالیز جواب دقیق است، وجود ندارد. آن را در شرایط خاص بیمار بستگی دارد. برای مثال، اگر سطح کراتینین بیمار 2.3 است، نه بسیار بالا، اما دیالیز فوری خواهد شود توصیه می شود اگر پتاسیم سرم بیش از 7mmol / L است. اگر کراتینین بیمار 9، بسیار سطح بالا است، دیالیز می تواند شود به تعویق افتاد اگر او و یا او هیچ علائم واضح و عوارض. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق، اینجا را کلیک کنید: نظرات و پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز.

آیا دیالیز تنها راه برای کاهش سطح کراتینین بالا است؟

البته که نه. اگر شما در مورد عوارض جانبی داروهای غربی نگران و شما نمی خواهید به دیالیز، سپس شما می توانید داروهای گیاهی چینی را امتحان کنید. امروزه، داروها میکرو چینی Osmotherapy است که بر اساس داروهای گیاهی چینی به طور معمول استفاده می شود برای درمان بیماری های کلیوی است. از آنجا که آن را خارج شده است مورد استفاده قرار گرفته است، بسیاری از بیماران خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است. داروهای گیاهی چینی می تواند به تدریج ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع داروها غرب نمی تواند دستیابی به. با بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا به تدریج خواهد رفت به حالت نرمال.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد سطح کراتینین برای دیالیز، شما در حال استقبال به ما راه شما را می خواهم می دانم دهید: به طور مستقیم مشورت متخصص آنلاین، یک پیام را ترک ما در زیر، ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.