اگر کراتینین 2.1 کاهش می یابد، آیا درمان بیماری های کلیوی

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

اگر کراتینین 2.1 کاهش می یابد، آیا درمان بیماری های کلیوی

 

اگر کراتینین 2.1 کاهش می یابد، آیا درمان بیماری های کلیوی

کراتینین 2.1 بدان معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله اواخر مرحله 2 بیماری مزمن کلیه. هر چند نه به کراتینین بسیار بالا 2.1 است، می تواند حدود 40٪ از عملکرد کلیه بگویید که در حال حاضر از دست داده شده است. اگر کراتینین 2.1 کاهش می یابد، به این معنا آن را به بیماری کلیوی را درمان می شود؟

سطح کراتینین است که معمولا تشخیص داده برای دیدن که چقدر عملکرد کلیه باقی مانده است. در موارد عادی، کلیه های سالم کار می کنند به طور معمول به حذف مواد زائد و سموم مختلف از بدن. هنگامی که عملکرد کلیه مختل شده است، مواد مضر در بدن ساخت، منجر به سطح کراتینین بالا. بیماری کلیوی مراقبت از بیماران در مورد درمان به کاهش کراتینین بالا بسیار. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به اشتباه بر این باورند که تا زمانی که سطح کراتینین بالا آنها را می توان کاهش، بیماری های کلیوی آنها بهبود پیدا خواهند کرد.

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید به وضوح در مورد رابطه علت و معلولی بین سطح کراتینین و عملکرد کلیه می دانم. ما نیاز به تغییر نتیجه از برخورد با علل. خب، سطح کراتینین بالا توسط اختلال عملکرد کلیه ها ایجاد می شود.

نسبتا صحبت کردن، کراتینین 2.1 آسان به رژیم غذایی مناسب و بعضی از داروها که تابع ترویج سم زدایی روده را کاهش داده است. اما این به این معنا نیست که این بیماری درمان شده است. این می رود، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را پیدا خواهد کرد که سطح کراتینین خود را بالا و بالاتر می شوند. است که به دلیل صدمه به کلیه ها نادیده گرفته شده است در حال تعمیر است.

بنابراین اگر مایل به کاهش کراتینین 2.1 و دیگر هیچ سطح کراتینین بالا، بیماران نیاز به شروع از تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هنوز هم می تواند معکوس شود، این بیماری به تاخیر نمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.