امید به زندگی برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

امید به زندگی برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه

 

امید به زندگی برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه

مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، و بیماران می توانند به شدت توسط خود احساس می کنید. شاید امید به زندگی برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه چیزی است که بیماران می خواهند بدانند که است. حالا اجازه دهید بحث در مورد این موضوع.

اگر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه 5 در دیالیز بوده است

خب، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه 5 در حال حاضر شروع دیالیز. برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که تنها 23 درصد از بیماران دیالیزی می تواند به مدت 10 سال زندگی می کنند، و متوسط ​​امید به زندگی برای مرحله 5 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی دیالیز 4.25 سال است. اگر دیالیز متوقف می شود و بیماران را هیچ گزینه درمانی دیگر دریافت خواهید کرد، سپس آنها می توانند برای چند هفته زندگی می کنند.

اگر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه 5 در دیالیز نبوده است

اگر GFR 10 به مدت یک تا دو ماه گذشته بوده است و آنها را بدون درمان، امید به زندگی برای مرحله 5 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن است حدود 6 ماه است.

به طور کلی، در مقایسه با دیالیز، پیوند موفق کلیه می تواند امید به زندگی برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه را بهبود بخشد. اما دریافت پیوند کلیه یک چیز آسان نیست.

چگونه به منظور بهبود امید به زندگی برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه؟

در علاوه بر این به پیوند کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند مرحله 5 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی 'یکی دیگر از گزینه های درمان شوند. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. آن را در صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، هدف. اگرچه مرحله 5 بیماری مزمن کلیه شدید باشد، اگر بیماران هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، عملکرد کلیه هنوز هم می تواند به تدریج بهبود. اگر شما تصمیم به دریافت پیوند کلیه، شانس خوب. در اینجا چیزی در مورد رژیم غذایی مناسب پس از پیوند کلیه به عنوان مرجع خود می باشد. اگر می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد داروهای چینی، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت و یا ما یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال؛ یک پیام را ترک ما در زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زندگی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.