آیا دیالیز تنها عضو دسته نجات غریق وامثال ان برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

آیا دیالیز تنها عضو دسته نجات غریق وامثال ان برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه

آیا دیالیز تنها عضو دسته نجات غریق وامثال ان برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه

آیا دیالیز تنها عضو دسته نجات غریق وامثال ان برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است؟ این سوال این است که اغلب توسط کسانی که کلیه قادر به عملکرد خواسته شده است.

در کلیه انجام توابع چندگانه در body.One ما از توابع مهم ترین است به حذف مواد زائد را از علاوه بر این blood.In، آنها می توانند فشار خون را تنظیم تعادل سطح مواد معدنی مختلف در بدن و غیره هنگامی که کلیه ها قادر به کار، تبدیل شدن آنها به قادر به انجام این توابع. به عنوان یک نتیجه، دیالیز تجویز خواهد شد برای حذف مواد زائد از بدن و خون را تمیز نگه دارید.

دیالیز درمان است که برخی از چیزهایی که انجام شده توسط کلیه های سالم است. زمانی که کلیه های شما دیگر نمی تواند مراقبت از needs.It بدن شما می تواند کمک به بیماران زندگی خود را حفظ و life.However طولانی تر زندگی می کنند آنها را مورد نیاز است، دیالیز تنها می تواند بیش از 1/10 عملکرد کلیه با عملکرد خوب بنابراین، بیماران مجموعه ای از عوارض جانبی مانند خستگی، پریتونیت، خارش پوست، گرفتگی عضلانی etc.Also تجربه، آن را تنها می تواند در اندازه بزرگ زباله را حذف کنید، اما آنهایی که کوچک هنوز هم در خون حفظ باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر عملکرد کلیه organs.As بدن تشدید بیماران برای افزایش فرکانس دیالیز خود.

آیا عضو دسته نجات غریق وامثال ان جایگزین برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه به دیالیز وجود دارد؟

برای حفظ حیات، تنها راه این است که برای کمک به بدن خلاص شدن از شر زباله برای نگه داشتن این راه role.Another است به منظور بهبود عملکرد کلیه بومی clean.Dialysis خون می تواند پریفرم.

درمان ترکیبی از درمان های غربی و داروهای چینی هستند گزینه درمانی موثر برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است. تصفیه خون در طب غربی می تواند کمک به تمیز کردن خون برای ایجاد یک محیط درونی خوبی را برای بازگرداندن اختلال در kidney.Then داروهای چینی می تواند به خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک به بهبود عملکرد کلیوی. در این راه، دیالیز مورد نیاز نمی شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برای ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.