مرحله 3 FSGS با پروتئین زیاد در ادرار و تورم

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 3 FSGS با پروتئین زیاد در ادرار و تورم

 

مرحله 3 FSGS با پروتئین زیاد در ادرار و تورم

FSGS اختلال و برجسته با التهاب، زخم و اسکار از گلومرول که فیلتر در kidneys.In مرحله 3 FSGS، کلیه ها نسبتا مشکل است، بنابراین در پروتئین در ادرار و تورم.

این فیلترها را در کلیه ها درست مثل غربال با سوراخ هایی در sizes.They های مختلف انتخابی می توانید فیلتر کردن مواد زائد از بدن، اما مواد مفید در آسیب blood.Any به غربال حفظ خواهد ساخت کلیه ها عمل کافی است. در شرایط مناسب، پروتئین بیش از حد بزرگ به طریق سوراخ در sieve.However نشت، در FSGS، فیلتر impaired.As های نتیجه، پروتئین خواهد شد به ادرار به بیرون درز، عمدتا آلبومین است.

آلبومین به عنوان یک اسفنج و می تواند مایع در رگ های خونی نگه اعمال خون. با این حال، از دست دادن آلبومین می تواند اسمزی کلوئیدی مایع pressure.The در رگ های خونی را کاهش خواهد داد را به بافت infilter، بنابراین در swelling.Due به گرانش و در نتیجه، تورم معمولا عمدتا در پاها و مچ پا رخ می دهد.

مرحله 3 FSGS بسیار حیاتی period.In است به این مرحله، کلیه ها نسبتا مشکل است، برخی از علائم درمان تهاجمی occur.If را استفاده می شود، صدمه به کلیه می تواند معکوس شود.

با این حال، در طب سنتی غرب، تنها پردنیزون، سیکلوفسفامید و برخی از داروها هستند داروهای used.These می تواند نشانه ها را از بین بردن و کاهش سرعت پیشرفت بیماری، اما آنها به مراتب بیشتر به اندازه کافی برای متوقف کردن پیشرفت بیماری است.

FSGS می تواند ایدیوپاتیک یا ثانویه به سایر شرایط و علت های عمومی diseases.The از FSGS معنی immunological.It است که سیستم ایمنی بدن که محافظت بدن را در برابر بیماری، اما حمله به سلول های سالم و بافت های بدن پاسخ ایمنی mistake.The غیر طبیعی می تواند باعث التهاب در کلیه ها را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیوی طبیعی.

بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت مرحله 3 FSGS و درمان پروتئین در ادرار و تورم اساسا، هدف اصلی از درمان این است که به بهبود سیستم ایمنی بدن و بازگرداندن اختلال گلومرول. درمان ترکیبی از Osmotherapy طب میکرو چینی و ایمونوتراپی درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به این بیماری است. شما می توانید ما را به می دانم که چگونه این درمان برای درمان FSGS در جزئیات مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.