نفروپاتی IgA و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کراتینین را کاهش می دهد به 3.5 از 4.2

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کراتینین را کاهش می دهد به 3.5 از 4.2

 

http://www.kidneyabc.com/news/1725.html

نام و نام خانوادگی: والتر واحد اندازه طول نخ و ریسمان

جنسیت: مرد

کشور: امریکا

تشخیص: IgA نفروپاتی، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کم خونی کلیه

وضعیت قبل از درمان:

مشکل کلیه ام accidentally.Back به دو سال تشخیص داده شد، من رفتم برای دیدن یک دکتر برای کم خونی. از آن ساخته شده من احساس خستگی در تمام طول روز. با این حال، خبر از دکتر من ساخته شده من تقریبا سقوط کرد. او به من گفت که من ممکن است یک problem.To کلیه اطمینان حدس می زنم، من تست کامل. من تشخیص داده شد با غلظت IgA Nephropathy.I در بیمارستان محلی در بیمارستان بستری شد و امیدوار بودند من می توانم بهبود داشته است. با این حال، نتیجه درمان واقعا ساخته من frustrated.I هنوز سنگین پروتئین در ادرار و ادم من بیش از بدن من بود. من فقط در لیزینوپریل و لازیکس بود و تا به حال هیچ انتخاب دیگری.

برادر من به مرکز Kidneyabc و درمان ما را به خود جلب. بنابراین من به چین برای درمان آمد.

درمان: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارو

وضعیت ارسال از درمان:

تنها پس از دو هفته درمان، وضعیت کلی من زیادی را بهبود می بخشد. تورم از بین رفته است و من می توانم یک راه طولانی به ادرار now.My تاریک زرد روشن می شود راه رفتن.

درمان من استفاده می شود در اینجا کاملا متفاوت از داروهای غربی است. آنها گیاهان هستند و هیچ عوارض جانبی در body.I من هر گونه ناراحتی در هنگام استفاده از درمان، به جای، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است درست مانند یک ماساژ، بسیار راحت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.