کارن، کلیه پلی کیستیک بیماری و مرحله 5 نارسایی کلیه، آمریکا

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

کارن، کلیه پلی کیستیک بیماری و مرحله 5 نارسایی کلیه، آمریکا

کارن، کلیه پلی کیستیک بیماری و مرحله 5 نارسایی کلیه، آمریکا

نام و نام خانوادگی: کارن

جنسیت: زن

کشور: امریکا

تشخیص: PKD، مرحله 5 نارسایی کلیه

چرا بیا به چین:

"من با PKD حدود دوازده سال گذشته تشخیص داده ام. و تنها در شش ماه گذشته، پیدا کنم که من تقریبا به مرحله 5 نارسایی کلیه در حالی که تحقیق برای درمان برای بیماری من در دسترس، متوجه شدم که واقعا وجود دارد در ایالات متحده، هیچ درمان واقعی برای آن وجود دارد. شما فقط صبر کنید تا سطح خونی خاص خود را واقعا بد است و سپس در نهایت پیوند شما می توانید یا توانید با دیالیز. بدون درمان های دیگر موجود از هر جای دیگری است. "

"من مقدار زیادی از زمان تحقیق در آن به سر برد و من در نهایت رسیدن به خدمات کلیه چین و جزئیات درمان بر روی وب سایت. و در نهایت تصمیم گرفتم به صحبت کردن با خانواده و دوستان من است که من واقعا می خواهید چیزی جایگزین با دیالیز یا پیوند. با امید بزرگ، من اینجا هستم تا به درمان می شود. "

درمان در چین:

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، 3 بار / روز، 45 دقیقه / زمان

دیالیز و غربی دارو

اظهار نظر در مورد درمان:

درمان بسیار خوبی بود. میکرو چینی پزشکی در اتاق خود انجام شد. و آن را سه بار در روز است. "

"من آن را به یک تجربه خوب است اما بسیار چالش برانگیز تماس بگیرید. ما هیچ گزینه های دیگر به خصوص اگر شما PKD است. همه ما معمولا برای یک مدت طولانی احساس خوب و سپس شما متوجه است که شما هیچ گزینه بلکه یک پیوند است. یک منحنی تکیه بزرگ وجود دارد و تعداد زیادی از سرخوردگی. اما من نگرش ماده چسبنده و لزج نگه دارید و نگاه به جلو به خلاص شدن از شر دیالیز و یا جلوگیری از پیوند با درمان طب چینی! "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.