بهترین درمان برای PKD بدون دیالیز یا پیوند کلیه

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

بهترین درمان برای PKD بدون دیالیز یا پیوند کلیه

بهترین درمان برای PKD بدون دیالیز یا پیوند کلیه

نام و نام خانوادگی: Stefanos

جنسیت: مرد

سن: 44

کشور: یونان

تشخیص: بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

چرا بیا به چین:

"درمان چینی به من یک شانس برای بهبودی می دهد. هر جای دیگر آنها به من گفت: تنها راه حل برای من است و برای دیالیز و پیوند صبر کنید. نه چیز دیگر. درمان طب چینی است تنها راه حل های مختلف برای من PKD راه حل بیشتر دوست دارم! باور هر بیمار کلیوی می خواهد برای جلوگیری از دیالیز و پیوند. "

"قبل از اینکه من به اینجا آمدند، من یک بیمار پرسید. او می داند که پسر عموی معدن در یونان است. او به من گفت که کلیه خدمات چین بسیار خوب است! بنابراین من در زمان تصمیم گیری برای درمان خوب به اینجا می آیند."

درمان در چین:

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، 3 بار / روز، 45 دقیقه / زمان

داروهای غربی

شرایط قبل و بعد از درمان:

قبل از اینکه او به اینجا آمدند، سطح کراتینین خود را umol / L 4.25 بود بعد از یک و نیم ماه بعد با درمان طب میکرو چینی، در حال حاضر، سطح کراتینین او شده است به 3.4 کاهش می یابد umol / L

"پزشکان در اینجا من درمان بهترین راه من می توانید تصور کنید. متفاوت از من استفاده می شود به درمان می شود در یونان بود و من برای درمان من راضی هستم. من میکرو چینی پزشکی برای سلامت بهتر من ادامه خواهد داد."

"آنچه من می خواهم برای گفتن به دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است که شما باید فرصتی به درمان طب چینی برای بهبود سلامت خود و یک زندگی بهتر به من بدهید!"




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.