CKD مرحله 4 با درد مچ پا: آیا می توانم اسید فولیک را

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

CKD مرحله 4 با درد مچ پا: آیا می توانم اسید فولیک را

 

CKD مرحله 4 با درد مچ پا: آیا می توانم اسید فولیک را

کلیه ها مسئول برای تولید ادرار، فیلتر کردن مواد زائد از خون و حفظ سطح نرمال آب و الکترولیت ها است. در مرحله CKD 4، کلیه ها به شدت آسیب دیده و کاهش عملکرد کلیه در درجه خاصی، مایع بیش از حد در بدن تجمع می یابد، و در نتیجه درد و تورم مچ پا. در این مورد، آن را خوب اسید فولیک را؟

اسید فولیک

نام های فولات یا ویتامین B9 اغلب به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. آن را به یک ویتامین B محلول در آب است که می تواند به پیشگیری از کم خونی کمک کند اشاره دارد و در رشد و تقسیم سلول های جدید ضروری است. در علاوه بر این به در سنتز DNA ضروری است، این ویتامین همچنین در سنتز اسید آمینه متیونین نقش دارند.

اسید فولیک را با 4 مرحله CKD با درد مفصل مچ پا؟

مرحله 4، مرحله CKD به شدت کاهش می یابد عملکرد کلیه، 15-30٪ (EGFR 15-29ml/min/1.73m2). افراد مبتلا به این بیماری های کلیوی پیشنهاد را به اسید فولیک است. دوز توصیه می شود 1.0 میلی گرم / روز برای بیماران تحت دیالیز و بیماران با بیماری کلیوی که دیالیز نیستند. فولیک اسید بیش از حد ممکن است علائم کمبود B12 را آغاز کند. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com پیشنهادات شخصی آدرس یک ایمیل ارسال کنید.

در حالی که داشتن تغذیه کافی مهم برای همه، برای افراد مبتلا به CKD مرحله 4 است، آن است که حتی مهم تر را به انتخاب گزینه های خوب به خصوص با توجه به رژیم غذایی. انتخاب رژیم غذایی صحیح می تواند به حفظ عملکرد کلیوی کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.