نشانه های مرحله 4 بیماری کلیه: بی حسی یا سوزش در انگشتان دست

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

نشانه های مرحله 4 بیماری کلیه: بی حسی یا سوزش در انگشتان دست

 

نشانه های مرحله 4 بیماری کلیه: بی حسی یا سوزش در انگشتان دست

"من مرحله 4 بیماری کلیه شده اند و درد و رنج بیش از روز گذشته با بی حسی یا سوزش در انگشتان دست از دست من. آیا می توانید هر ایده به من بدهد آنچه که می تواند علل مشکل من؟" لطفا در پیدا کردن پاسخ در متن زیر به عنوان خوانده شده.

در مورد مرحله 4 کلیه بیماری، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در انگشتان دست می تواند به علت به دلایل مختلف به شرح زیر:

خرابی کلیه ها

بی حسی یا سوزن سوزن شدن در انگشتان دست نشانه ای از بیماری کلیوی در اواخر مرحله است. در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه ها بیشتر از توانایی خود را به تمیز کردن مواد زائد از جریان خون از دست داده اند، متابولیت مانند اوره و سطح غیر طبیعی الکترولیت (کلسیم، پتاسیم، سدیم) در بدن ساخت، و ظهور به انواع علائم شامل بی حسی یا سوزن سوزن شدن در اندام ها، کبودی آسان، تشویق به ادرار کردن مکرر، و غیره

دیابت

طولانی و کنترل ضعیف دیابت می تواند اعصاب تاثیر می گذارد، منجر به نوروپاتی محیطی است. این وضعیت به طور عمده در دست و پا رخ می دهد. آن را در نوک انگشتان دست و پا شروع می شود و کار می کند راه خود را به سمت بوت شدن از بدن است.

بیماری های خود ایمنی

در این وضعیت، سیستم ایمنی بدن را راه اندازی یک حمله اشتباه در مورد مسائل عصبی و سایر بدن، می تواند در اختلالات حسی، از جمله بی حسی یا سوزن سوزن شدن در انگشتان شود. لوپوس اریتماتوی سیستمیک و آرتریت روماتوئید، دو نمونه از بیماری های خود ایمنی است که ممکن است منجر به کسری حسی هستند.

کمبود ویتامین

ویتامین های E، B1، B6، B12 و نیاسین برای عملکرد عصب سالم ضروری است. کمبود B12، برای مثال، می تواند در کم خونی خطرناک، از علل مهم نوروپاتی محیطی منجر شود. با این حال، B6 بیش از حد نیز می تواند به سوزن سوزن شدن در دستها و پاها منجر شود.

درمان موفق بستگی به تشخیص دقیق و درمان علت بی حسی یا سوزن سوزن شدن در انگشتان دست است. هنگامی که به علت زمینه ای درمان شود، این مشکل از مرحله 4 کلیه بیماران مبتلا به بیماری فروکش خواهد کرد. شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای کمک رایگان و یا مشورت ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com برای توصیه های بیشتر. با تشکر برای خواندن!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: انگشتان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.