اگر بیماران با کراتینین 2.9 می خواهید برای جلوگیری از دیالیز

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

اگر بیماران با کراتینین 2.9 می خواهید برای جلوگیری از دیالیز

 

اگر بیماران با کراتینین 2.9 می خواهید برای جلوگیری از دیالیز

اگر بیماران با کراتینین 2.9 می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، چه باید انجام دهید؟ خب، جواب این است: برای صرفه جویی در کلیه خود را. پس از خواندن این مقاله، اگر شما هنوز هم هر پیگیری سوالات شما استقبال صورتی که دوست دارید به ما اطلاع دهید: مشورت کارشناسان آنلاین به طور مستقیم بر روی جعبه خدمات، یک پیام را ترک ما به ما ارسال یک ایمیل به پشتیبانی از کلیه @ hotmail.com. تمام سرویس رایگان است.

چه باید به شما در مورد کراتینین 2.9 دانید؟

مهم نیست که چه نوع از بیماری های کلیه مردم از درد و رنج، یک بار عملکرد کلیه می باشد اختلال، سطح کراتینین بالا ظاهر خواهد شد. کراتینین 2.9 می تواند بگوید که این وضعیت در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که به معنی کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه. کراتینین 2.9، اوج نخواهد گرفت تا حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است به اندازه کافی برای بیدار توجه بیماران به عنوان سطح کراتینین است. با این حال، بیماران معمولا در مورد درمان به کاهش سطح کراتینین بالا و چشم پوشی از تعمیر آسیب کلیه مراقبت از خود، منجر به سطح کراتینین بالا و بالاتر.

آیا افراد مبتلا به کراتینین 2.9 دیالیز جلوگیری از؟

پاسخ قطعی است. ما نمی توانیم بگوییم که آیا افراد مبتلا به کراتینین 2.9 باید دیالیز و یا گرفتن نیست، چون ما نمی دانیم که بیشتر در مورد شرایط خاص بیماران. یک ارتباط مستقیم بین سطح کراتینین و دیالیز وجود ندارد. برخی از بیماران باید در زمان دیالیز را هر چند سطح کراتینین آنها که زیاد نیست، در حالی که دیالیز می تواند برای برخی از بیماران با سطح کراتینین بسیار بالا به تعویق افتاد. کلیک کنید پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین دیالیز نیاز به دانستن بیشتر در.

دیالیز می تواند اجتناب شود، اگر صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان بازیافت. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی با هدف تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و یک سری از توابع دیگر. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود، نه تنها کراتینین 2.9 می توانید به بازگشت به سطح عادی به طور طبیعی، نیز نیاز او به دیالیز بی فایده خواهد بود. نسبتا صحبت کردن، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است آسان به توای آن را به شکل اول در بیاوری. آیا این بیماری به تاخیر نمی شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جلوگیری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.