خوردن روغن ماهی بد برای یک فرد مبتلا به PKD

دو شنبه 5 فروردين 1392
ن : lafee

خوردن روغن ماهی بد برای یک فرد مبتلا به PKD

 

 
یک رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کند کردن پیشرفت علائم مربوط به بیماری، که برای آن هیچ درمانی وجود دارد. سپس، خوردن روغن ماهی بد برای یک فرد مبتلا به PKD؟
 
روغن ماهی
 
روغن ماهی حاوی روغن بیان شده از بدن تمام ماهی موجود در اعماق اقیانوس اطلس شمالی است. این متفاوت است از آن به عنوان روغن جگر ماهی که حاوی روغن از کبد ماهی روغن.
 
روغن ماهی منبع غنی از اسید چرب امگا 3 اسیدهای دوکوزاهگزانوییک و ایکوزاپنتانوئیک اسید، مخفف DHA و EPA، به ترتیب است. امگا 3 اسیدهای چرب است یکی از دو دسته ی اصلی از اسیدهای چرب ضروری است. اسیدهای چرب ضروری چربی های ویژه ای است که بدن نیاز برای سلامت بهینه است. بنابراین، روغن ماهی انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به PKD است. پزشک بپرسید که آیا او فکر می کند شما می توانید از مکمل بهره مند شوند.
 
علاوه بر این، بیماران باید از غذاهای مختلفی که بدترین برای PKD اجتناب کنند. این غذاها شامل به شرح زیر می باشد:
 
▪ غذاهای با پروتئین بالا.
 
این غیر عاقلانه است برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به مصرف مقادیر زیادی از پروتئین می باشد. بنابراین، بیماران باید از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا اجتناب کنند.
 
▪ مواد غذایی شور
 
خوردن یک رژیم غذایی کم نمک می تواند به کم کردن سرعت و یا جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیه و همچنین کنترل فشار خون بالا کمک کنید. بیماران باید نمک اضافی به غذاها اضافه نمی کند و همچنین اجتناب از غذاهای فراوری شده و آماده است.
 
▪ غذاها و نوشیدنی های حاوی کافئین
 
کافئین ممکن است با خطر از بزرگ شدن کیست، افزایش، بنابراین به بیماران توصیه می شود برای جلوگیری از قهوه، چای، کولا و سایر غذاهای حاوی کافئین و نوشیدنی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.