CKD مرحله 4 با بیماری های استخوان: کدام گیاهان دارویی می توانم می شود

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

CKD مرحله 4 با بیماری های استخوان: کدام گیاهان دارویی می توانم می شود

 

CKD مرحله 4 با بیماری های استخوان: کدام گیاهان دارویی می توانم می شود

بیماری های استخوان ممکن است شکستگی آسان، ناهنجاری استخوان، پوکی استخوان در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ارائه دهد. همانطور که CKD توسعه به تدریج، علائم بیماری های استخوان ممکن است به نور آمده است. درد مفاصل و درد استخوان خواهد بود به طور منظم زحمت برای بعضی از بیماران. برخی از گیاهان کمک به درمان بیماری های استخوان در مرحله CKD 4 به طور طبیعی.

بیماری های استخوان و CKD Stage4

دو ماده اصلی که از نزدیک با سلامت استخوان، یعنی، فسفات و کلسیم وجود دارد. آنها دو رابطه معکوس است. به عبارت دیگر، اگر یکی از آنها را افزایش می دهد، یکی دیگر خود به خود کاهش خواهد یافت.

فسفات می آید از غذاهای ما را روزمره و فسفات بیش از حد در خون، خواهد شد توسط کلیه های سالم فیلتر شده است. در CKD stage4، کلیه نمی تواند عملکرد. به عنوان یک نتیجه، سطوح فسفر بالا کمبود کلسیم می شود. هر دو فسفات اضافی و کمبود کلسیم خطر ابتلا به بیماری استخوان را افزایش می دهد. خوشبختانه، برخی از گیاهان می تواند کمک به تنظیم سطح خود را به طور طبیعی.

گیاهان برای بیماری های استخوان در CKD مرحله 4

بعضی از گیاهان به کاهش بیماری استخوان در مرحله CKD 4 و کمک به remaintain تعادل بین فسفات و کلسیم در بدن شما استفاده می شود. گیاهان زیر انتخاب مشترک برای حالت کلی. اگر شما نیاز به فهرست سبزی شخصی، شما می توانید به توضیحات پزشکی شما را برای kidneyask@hotmail.com آدرس یک ایمیل ارسال کنید.

قاصدک

قاصدک منبع خوبی از سیلیکون، منیزیم، کلسیم و بور است. شما می توانید برگ قاصدک غذا خوردن، نوشیدن چای قاصدک و یا گرفتن کپسول قاصدک.

گزنه

گزنه منبع خوبی از ویتامین D، کلسیم و منیزیم است. شما می توانید چای گزنه می نوشند، و یا عصاره گزنه و یا کپسول.

یونجه

یونجه منبع خوبی از ویتامین D ویتامین D کمک می کند تا حفظ استخوان سالم است.

Horsetail

Horsetail همچنین کمک می کند تا عکاس: ویتامین D است و همچنین منبع سیلیکون، که به کاهش بیماری استخوان در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه کمک می کند.

برای راهنمایی بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید. و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن فرمول گیاهی شخصی برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: استخوان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.