امید به زندگی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

امید به زندگی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

 

امید به زندگی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

"من نمی خواهم برای شنیدن مردم از من در مورد امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مشورت کنید، چرا که من واقعا پاسخ دقیق را نمی دانم. و من می ترسم هیچ کس آن را می داند. امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند توسط عوامل بسیاری مانند سن، آسیب دیده است، چگونه به سرعت وضعیت توسعه به مرحله بعد، بیماران مبتلا به درمان در آینده دریافت خواهد کرد، و غیره عوامل مختلف منجر به عدم قطعیت. من امیدوارم که بیماران من می تواند به من در مورد چگونه به منظور بهبود امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه "مشورت، یک کارشناس چینی می گوید.

چه باید به شما در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می دانید؟

در این مرحله، GFR به 30 کاهش می یابد ~ 59ml / (دقیقه • 1.73 ㎡). بیماران به مرحله جبران بر اساس استاندارد سنتی چینی قرار می گیرند. کراتینین سرم بالا می رود به 178 تا 442μmol / L بیماران با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه نیز می تواند برخی از علائم مانند کم خونی، اختلالات تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز، غیره رنج می برد از این، بیماران حتی اعتماد به نفس سست، که ممکن است باعث شود آنها را می خواهید بدانید که امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه.

چگونه به منظور بهبود امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

خوب، یک درمان موثر کلیدی است. اگر مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود، به این می گویند، اگر کلیه های خود از بیماران را می توان نجات داد، بدون شک امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بهبود خواهد شد. به عنوان یک ماده در واقع، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هنوز امکان خاصی متوقف شود.

اگر شما علاقه مند در طب چینی هستند و شما در مورد مراقبت از عوارض جانبی داروهای غربی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه خواهند شد. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. در ترمیم آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به هدف.

بنابراین، انتظار می رود که تعداد هر بیشتر، از حالا به بعد، شروع به صرفه جویی در کلیه خود را برای بهبود امید به زندگی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات حرفه ای تر از کارشناسان، شما می توانید ما را با صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: مشورت متخصص آنلاین آزادانه، یک پیام را ترک ما؛ ما یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال. توجه داشته باشید که این سرویس رایگان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.