چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.6

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.6

 

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.6

مهم نیست که چه نوع از بیماری کلیوی شما از، به عنوان زمانی که عملکرد کلیه می باشد اختلال رنج می برند، سطح کراتینین بالا ظاهر خواهد شد. در اینجا ما در مورد چگونگی کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.6 صحبت کنید. اگر شما با PKD تشخیص داده می شود، اطلاعات به شرح زیر است انتظار می رود به تواند مفید باشد.

چه باید به شما در مورد PKD می دانید؟

PKD یک نوع بیماری ارثی است که توسط کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها مشخص است. قبل از 30S، بیماران ممکن است هیچ علائم واضح وجود نداشته باشد. اما با رفتن زمان، این کیست ها می تواند تبدیل به بزرگتر و بزرگتر. برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه توسط سن حدود 70 سالگی، در آن زمان ESRD، آنها باید تحت دیالیز یا پیوند کلیه را دریافت.

کراتینین 3.6 چگونه اتفاق می افتد به بیماران مبتلا به PKD؟

بزرگ شدن این کیست ها می تواند بافت کلیه در اطراف آن ظلم و ستم و به تدریج کلیه های ایسکمیک و anoxic. اگر آن را می توانید در زمان رها نمی شود، عملکرد کلیه مختل خواهد شد، منجر به سطح کراتینین بالا و یک سری از علائم دیگر. کراتینین 3.6 بدان معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله توسعه 3 بیماری کلیوی مزمن، مرحله فوری است که به درمان فوری نیاز دارد. از آنجا که مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، هنوز امکان خاصی متوقف شود.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.6؟

بیماران معمولا در مورد درمان کراتینین بالا بسیار اهمیت می دهند. به غیر از رژیم غذایی مناسب، برخی از داروها به سطح کراتینین کمتر مورد استفاده هستند. البته، آنچه PKD و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی واقعا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است. اگر ما می خواهیم برای رسیدن به آن، باید کیست با خیال راحت منقبض شده و عملکرد کلیه باید بازیافت. سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه خواهند شد. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. کارشناسان می گویند که آن را در ترمیم آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه هدف، بیماران بیشتر و بیشتر خارجی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان طبیعی است.

کراتینین 3.6 به طور طبیعی به محدوده طبیعی کراتینین اگر عملکرد کلیه را می توان بازیافت. اگر شما علاقه مند در طب چینی می باشد، لطفا به ما بپیوندید برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را نجات دهد کلیه های خود را. در صورت داشتن هر گونه سوال، شما در حال استقبال به ما راه شما ترجیح می دهید با ما تماس بگیرید: مشورت متخصص آنلاین آزادانه ما ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.