باید برای مشکل خواب شما را سرزنش PKD

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

باید برای مشکل خواب شما را سرزنش PKD

 

http://www.kidney-support.org/pkd-symptoms/1976.html

بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است بسیاری از ناراحتی شود، به عنوان کیست کلیه زوم به طور طبیعی. مشکل خواب ممکن است زندگی بیمار را مختل زیادی. باید برای مشکل خواب شما را سرزنش PKD؟

عوامل زیر در ارتباط با بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است برای مشکل خواب شما کمک کند.

کمر درد

همانطور که کیست های کلیوی تصویر را بزرگ تر ببینید. به تدریج، غشاء و فرآیندهای غشایی کلیه خواهد شد کشیده، باعث شدید کمر درد یا درد پهلو. درد ممکن است در حالی که برای گذشته یا آیند و می روند، که باعث می شود بیماران سخت در یک شب طولانی به خواب.

سندرم پای بیقرار

سندرم پای بی قرار به معنی یک احساس است که باعث می شود بیماران احساس خارش یا tingly است در پاهای خود را، که یکی دیگر از علل شایع است که بیمار PKD بیدار تمام شب را نگه دارید.

برخی از عوامل که ممکن است با سندرم پای بی قرار، مانند دیابت، کافئین، الکل، تنباکو، برخی از داروها و غیره به شما پیشنهاد به پزشک خود احساسات شما و پزشک شما ممکن است کمک به پیدا کردن درمان مناسب در ارتباط وجود دارد. برخی از گیاهان با هدف کاهش سندرم پای بی قرار. ایمیل به برای لیست گیاهان kidneyask@hotmail.com، اگر شما علاقه.

آپنه خواب

به عنوان یک بیماری خواب، آپنه خواب ممکن است تنفس را متوقف می کنید در حالی که، در طول خواب خود را. بسیاری از بیماران انجام apneas آنها در طول شب تجربه به یاد داشته باشید نیست. با این حال، به دلیل خواب آنها قطع شده است، آنها را اغلب احساس خستگی و کسل کننده در طول روز. برخی از امتحانات کمک به تشخیص آپنه خواب. بحث با پزشک آنلاین ما و پیدا کردن اینکه آیا شما دچار این اختلال است.

فشار

هنگامی که مردم با PKD تشخیص داده می شود، برخی از حالات بد ممکن است به نور است که باعث می شود بیمار نگران، غمگین و یا اضطراب آمده است. استرس ممکن است ماشه مشترک برای مشکل خواب در بیماران مبتلا به کیست های کلیوی است.

صحبت با پزشک خود و یا خانواده خود را. آنها مفید را برای شما به انتشار استرس خود را. همچنین برخی از داروهای خانگی کمک می کند تا به کاهش استرس به طور طبیعی. یافتن 10 داروهای خانگی به انتشار استرس خود را از kidneyask@hotmail.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.