تنفس مساله: یکی از مشکلات احتمالی در دیالیز صفاقی

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

تنفس مساله: یکی از مشکلات احتمالی در دیالیز صفاقی

تنفس مساله: یکی از مشکلات احتمالی در دیالیز صفاقی

دیالیز صفاقی یکی از گزینه های دیالیز برای افرادی است که کلیه خود را شکست به work.It است در خانه توسط بیماران در خانه انجام می شود و بیشتر وقت آزاد به patients.However است، آن است که همیشه مشکل مشکل free.Breathing است یکی از مشکلات رایج که بیماران اغلب تجربه.

تنفس مشکل زمانی رخ می دهد که خود را بیش از حد مایع در body.As کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی، آنها نمی توانند کمک به بدن در خلاص شدن از fluid.If اضافی بیماران در نوشیدنی دیالیز صفاقی مایع بیش از حد و یا دیالیز کافی انجام ، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت بیش از حد مایعات. اگر ریه مایع با مایع آب گرفتگی، می تواند باعث تنفس مشکل مانند تنگی نفس. به طور کلی، بیماران دیالیزی نیاز به محدود کردن میزان مصرف مایعات خود را برای جلوگیری از بیش از حد مایع. بیماران دیالیز صفاقی، با این حال، کمک هزینه مایع انعطاف بیشتری نسبت به بیماران همودیالیزی.

علاوه بر این، کم خونی نیز یک علت احتمالی مشکل تنفسی در مردم در سلولهای خون dialysis.Red صفاقی مسئول برای پخش اکسیژن به بافت های بدن و کلیه ها بیمار cells.The هستند می تواند رنین ترشح می کند، هورمونی که می تواند مغز را تحریک به تولید خون قرمز سلول. اکسیژن کمتری به بافت ها و سلول های بدن نیز می تواند باعث تنفس مشکل.

مشکلات دیگر دیالیز صفاقی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

پریتونیت

پریتونیت یک عفونت صفاق است و آن بسیار معمول است در مردم در dialysis.It صفاقی است که معمولا توسط باکتری ورود از طریق یا در اطراف کاتتر ایجاد می شود. این می تواند اتفاق می افتد زمانی که بیمار به پایان می رسد باز از ارتباط بین کیسه از مایع دیالیز و کاتتر را لمس. همچنین، آلودگی در اطراف کاتتر در سایت وجود دارد یکی دیگر از علت احتمالی پریتونیت در میان مردم در دیالیز صفاقی است.

فتق

فتق اشاره به جلو افتادگی یک ارگان از طریق دیواره عضلانی، باعث تورم است. اگر فشار مایع دیالیز در افزایش فتق، می تواند باعث درد شدید شود. در مورد جدی، جراحی ممکن است لازم باشد برای تصحیح مشکل.

مشکلات احتمالی در دیالیز صفاقی است. اگر شما هنوز هم مشکلات دیگر و تعجب کنید که چگونه آنها را به مرض جرب، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل دریافت پیشنهادات.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: صفاقی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.