هماچوری و پروتئین در ادرار در لوپوس

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

هماچوری و پروتئین در ادرار در لوپوس

هماچوری و پروتئین در ادرار در لوپوس

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است زیرا سیستم ایمنی بدن، که در اصل محافظت از بدن در برابر بیماری، به اندام ها و بافت های بدن حمله علائم mistake.The لوپوس از فردی به فرد دیگر متفاوت است و این علائم عبارتند از: درد مفاصل، ریزش مو، خستگی، عصبی و involvement.Hematuria کلیه و پروتئین در ادرار ممکن است مشکل کلیوی در لوپوس را نشان می دهد.

صدمه به کلیه ها از لوپوس می تواند تواند خفیف یا severe.It و می تواند به صدمه به واحد فیلترینگ (گلومرول) از واحد فیلترینگ kidney.These شود می توانند خون خود را از مواد زائد پاک می کنند تا حفظ clean.Meanwhile خون خود را، آنها می توانند از مواد مفید در بدن از جمله حفظ پروتئین ها، سلول های قرمز خون، مواد معدنی خاص و غیره

با این حال، صدمه به فیلتر باعث می شود که کلیه خود را به کار ضعیف یا نه در همه. به عنوان یک نتیجه، مقدار زیادی از پروتئین و سلولهای قرمز خون را در ادرار نشت، و در نتیجه هماچوری و پروتئین در ادرار. در حدود 90٪ از بیماران مبتلا به لوپوس به برخی از آسیب کلیه را داشته باشد، اما تنها دو تا سه درصد در واقع توسعه بیماری کلیه به اندازه کافی جدی که نیاز به درمان.

بیماری کلیوی ممکن است ساکت و هر کدام از علائم ایجاد نمی کند. با این حال، شما ممکن است ادرار تیره، درد پهلو، فشار خون بالا، اضافه وزن از مایع اضافی و تورم اطراف چشم شما و در دست و پای خود را داشته باشد.

اگر شما می توانید مشکل کلیوی در لوپوس در اوایل به اندازه کافی است. پیدا کردن، شما قادر خواهید بود به حرمت آسیب. پروتئین در ادرار یا هماچوری اولین نشانه آسیب کلیوی در لوپوس است. با پیشرفت مشکل کلیه، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد برای حذف اوره و کراتینین در خون شما، در نتیجه در سطوح بالای کراتینین و کراتی نیز در خون شما. شما می توانید ما را در خط به می دانم که اگر آنها درگیری کلیه مشورت کنید.

همانطور که مشکل کلیوی معمولا در عرض چند سال از شروع لوپوس رخ می دهد، بیماران باید معاینات دوره ای داشته باشد. در همین حال، عود لوپوس ممکن است شرایط مربوط به بدتر کند. بیماران باید تمام تلاش خود سعی کنید برای جلوگیری از عوامل تحریک مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.