نارسایی کلیه علت مشکلات گوارشی

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه علت مشکلات گوارشی

نارسایی کلیه علت مشکلات گوارشی

مشکلات گوارشی شناخته شده است به طور معمول در بیماران با failure.Uremia کلیه و دیالیز رخ می دهد به مدت طولانی است که این باورند به افزایش خطر ابتلا به زخم در دستگاه گوارش و مشکلات organs.Digestive و لوازم جانبی می تواند اشتها بیماران و مصرف nutrients.Therefore، تاثیر می گذارد، مهم است که برای بیماران به یاد بگیرند که چگونه مشکلات گوارشی در نارسایی کلیه رخ می دهد.

در نارسایی کلیه، مشکلات گوارشی به طور عمده عبارتند از: تهوع و استفراغ، طعم بد در دهان، خونریزی دستگاه گوارش، زخم معده، مشکلات etc.These اشتها ضعیف عمدتا به دلیل سطوح بالای نیتروژن اوره که به طور عمده از محصولات جانبی از پروتئین هستند.

در شرایط مناسب، نیتروژن اوره از body.However مرخص است، هنگامی که کلیه ها قادر به عملکرد، سطوح بالای نیتروژن اوره در بدن ساخت. این سموم دستگاه گوارش را تحریک و در نتیجه منجر به مشکلات گوارشی.

برای کاهش بروز مشکلات گوارشی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید از مصرف غذاهای پر شده در پروتئین را کاهش می دهد.

به غیر از مشکلات گوارشی، سطوح بالای نیتروژن اوره در بدن نیز می تواند اندام های حیاتی و سیستم در بدن از جمله قلب، مغز، سیستم عصبی و غیره. بنابراین مختل، مهم است که برای کاهش سطح BUN بالا (چگونه می توان پایین اوره خون بالا نیتروژن (BUN) در بیماری های کلیوی).

تغییر رژیم غذایی فقط می تواند سطوح بالای نیتروژن اوره را کاهش، اما به اندازه کافی دور برای کنترل آن completely.As در بالا ذکر شد، اختلال در کلیه علت سطوح بالای نیتروژن اوره در بدن است. بنابراین، برای کاهش سطح نیتروژن اوره بالا و مشکلات گوارشی کنترل اساسا، هدف اولیه درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش function.If کلیه کلیه ها می توانند به کار موثر برای حذف ضایعات، سطح بالای نیتروژن اوره خواهد بود به طور کامل کنترل می شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گوارشی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.