CKD Stage5: رمز و راز درمانی کاهش کراتینین من از 1142-405

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

CKD Stage5: رمز و راز درمانی کاهش کراتینین من از 1142-405

CKD Stage5: رمز و راز درمانی کاهش کراتینین من از 1142-405

تیما KAEYO، 59 ساله، از پاپوآ گینه نو، که شده است در بیمارستان ما در این ماه برای مرحله CKD خود را 5 در بیمارستان بستری است. پس از حدود 1 ماه درمان، سطح کراتینین خود را از 1142umol / L به 405umol / L کاهش و او موفق به دریافت دیروز مصاحبه ما.

اطلاعات عمومی

شکایت اصلی: CKD stage5، پروتئینوری به مدت 5 سال، دیالیز به مدت 2 ماه.

  
کراتینین BUN UA کلسیم HGB
قبل از درمان 33.5mmol 1142umol / L / L 592 umol / L 2.64 میلی مول / L 111mg / L
پس از درمان 405 umol / L 33.5 میلی مول / L 470 umol / L 2.43 میلی مول / L 115mg / L

 
مصاحبه گفت و گو

س: چه چیزی شما را در در مورد درمانهای اینجا فکر می کنم؟

: من چنین رمز و راز درمان را دیده اند، هرگز! دکتر به برخی از درمان ها مانند از Osmotherapy گیاهی (پزشکی Osmotherapy میکرو چینی)، طب سوزنی، دیالیز، حمام دارو و غیره این درمان با این نسخهها کار بزرگ در بدن من! من واقعا احساس می کنم من می توانم به دیالیز خداحافظی!

پرسش: آیا شما تا به حال درمان های دیگر؟

: هنگامی که من به بیماری مزمن کلیوی تشخیص داده شد، من پرواز به فیلیپین و دکتر گفت: پول را افزایش مرا برای دیالیز یا پیوند کلیه. من احساس بسیار نا امید، پس من به سنگاپور رفت. از بخت بد، همان جواب بود. فقط دو راه (دیالیز یا پیوند کلیه)، می دانید. هنگامی که من به طور اتفاقی برای پیدا کردن وب سایت خود را، دکتر آلیس من در اینجا معرفی شده است.

س: آیا خانواده خود را از دست دادهاید؟

A: این بیمارستان خانواده ام است.

س: با تشکر بسیار برای گفتن که. دختر و پسر loverly شما؟

A: من در اینجا و در اطراف با مندیها (دکتر تیما) و Kikco (تیما پرستار) و کارکنان گرم و مهربان هستم. آنها مراقبت خوب از من، بنابراین من خانواده ام را از دست ندهید همین زمانی که من اینجا هستم. مندیها و Kikco دو دختر من در چین می باشد.

س: تو را دوست دارم اینجا بسیار! آیا شما به غذاها مورد استفاده قرار گرفته است؟

A: مندیها هر روز و غذاهای پخته شده Kikco را برای من تنظیم رژیم غذایی من. بنابراین من به غذاهای چینی استفاده می شود و من عاشق غذاهای چینی. محصولات غذایی است هرگز مشکل!

هزاران نفر از موارد بیماری کلیه در اینجا از مناطق مختلف وجود دارد. اگر شما می خواهید، شما می توانید پیام زیر ایمیل به kidneyabc@hotmail.com ترک و یا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.