آیا می توانید یک کودک مبتلا به سندرم نفروتیک بازی ورزشی

دو شنبه 5 فروردين 1392
ن : lafee

آیا می توانید یک کودک مبتلا به سندرم نفروتیک بازی ورزشی

 

 
سندرم نفروتیک رخ می دهد، زمانی که کلیه ها نمی توانند به درستی کار نکند و نشت گسترده پروتئین به ادرار است. این بیماری می تواند به افراد در هر سنی، تاثیر بگذارد، اما معمولا ابتدا در کودکان در سن 2 تا 5 دیده می شود. پدر و مادر ممکن است تعجب کند که آیا کودک مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند ورزش بازی. ادامه مطلب برای پیدا کردن جواب.
 
برای کودکان مبتلا به این بیماری، چیزی است که با ساز و غربال از کلیه اشتباه وجود دارد.سوراخ غربال بزرگ شدن، اجازه می دهد مقدار زیادی از پروتئین در ادرار از بدن منتشر شده است.
 
آیا می توانید یک کودک مبتلا به سندرم نفروتیک ورزش؟
 
هنگامی که عود بیماری، برخی از والدین کودکان خود را مدرسه نگه می دارد. در نتیجه، آنها را به بسیاری از تحصیل از دست رفته را داشته باشد. به طور کلی، شما باید آنها را به حفظ کردن مدرسه نیست، حتی زمانی که از عود بیماری است. حضور در مدرسه مجاز است مگر اینکه آنها واقعا با علائم ناخوشی. محدود کردن فعالیت آنها ضروری نیست، و ورزش برای همه خانواده مهم است. برای بچه های با بهبودی خوب، سطح پر از فعالیت است که ممکن است، و آنها می توانند همچنان به بازی های ورزشی به طور معمول.
 
به منظور مدیریت خوب مراقبت روزانه، شما می توانید با توجه به جنبه های زیر می پردازد:
 
▪ اجتناب از شدن با عفونت تحت تاثیر قرار. والدین پیشنهاد می شود برای محافظت از کودکان خود را از ابتلا به سرماخوردگی است. دور از افرادی که دارای بیماری های عفونی.
 
▪ استراحت در بستر به اندازه کافی، به خصوص برای کسانی که با ادم جدی و فشار خون بالا.
 
▪ ترتیب یک رژیم غذایی مناسب است. تضمین عرضه انرژی از بدن، و محدود کردن مصرف پروتئین و سدیم است. مقدار مشخصی از یک مورد به مورد دیگر متفاوت است. دکتر خود مشورت کنید و یا متخصصین آنلاین ما را برای تجزیه و تحلیل دقیق.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.