چه عواملی باعث پروتئینوری در گلومرولونفریت

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

چه عواملی باعث پروتئینوری در گلومرولونفریت

 

چه عواملی باعث پروتئینوری در گلومرولونفریت

گلومرولونفریت اشاره به دردی است که کلیه ها تاثیر می گذارد، در آن کوچک خود فیلتر گلومرول، اختلال یا ملتهب. این نتایج ممکن است در پروتئین، که در خون به طور معمول گردش، عبور به ادرار است.

تعریف گلومرولها

به عنوان فیلتر از کلیه ها، گلومرول می تواند خون فیلتر و ادرار. در شرایط عادی، ماکرو مولکول مثل پروتئین ها، سلولها مانند سلولهای قرمز خون را از طریق فیلتر عبور نمی کند و در داخل خون باقی می ماند که آنها برای سلامتی ضروری است.

با توجه به اختلال ایمنی، خواهد بود کمپلکسهای ایمنی عظیم سپرده در کلیه ها وجود دارد و منجر به التهاب گلومرول. در این مورد، مواد که بطور نرمال در فرار گردش خون را در ادرار از طریق مکانیزم فیلتراسیون حفظ شده است. در نتیجه، گلبول قرمز و پروتئین در ادرار ظاهر می شود. مقدار پروتئین را می توان با جمع آوری ادرار برای یک دوره 24 ساعته اندازه گیری می شود.

پروتئینوری بر اساس مقیاس شرح زیر است:

• ردیابی = کمتر از 150 mg/24h در

• 1 = 200 ~ 500 mg/24h

• یا 2 = 500 ~ 1500 mg/24h

• یا 3 = بیش از 2500 mg/24h با

• یا 4 = بیش از 3000 mg/24h در

پروتئینوری ممکن است پیشرفت گلومرولونفریت به مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD) را تسریع بخشد. این باید برای خلاص شدن از این مشکل در اسرع وقت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.