در درمان لوپوس نفریت مرحله 3 به طور طبیعی

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

در درمان لوپوس نفریت مرحله 3 به طور طبیعی

در درمان لوپوس نفریت مرحله 3 به طور طبیعی

"من 43 هستم و به تازگی با مرحله 3 لوپوس نفریت تشخیص داده شد. در حال حاضر من در تاریکی هستم. آیا می توانید من را با پیشنهادات در مورد درمان های طبیعی کمک کند؟" به منظور کمک به افراد در شرایط مشابه، ما ارائه می دهیم توضیح دقیق به این سوال به شرح زیر است. امیدوارم که مفید است!

با توجه به طبقه بندی نفریت لوپوس، مرحله 3 به عنوان گلومرولونفریت کانونی لوپوس که در آن کمتر از 50٪ از گلومرول تبدیل شدن به اسکلروتیک تعریف شده است. خبر خوب این است که درمان طبیعی برای جلوگیری از پیشرفت مرحله 3 نفریت لوپوس در دسترس می باشد بنابراین به عنوان برای کمک به بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه است.

تبادل پلاسما

در این روش درمانی دارای اثرات بزرگ در درمان بیماری های کلیوی ثانویه به از طریق از بین بردن کمپلکسهای ایمنی در گردش SLE و مهار فعالیت لوپوس. علاوه بر این، می تواند ایمنی بیمار با جایگزین کردن بخشی از خون داخلی با خون تازه که حاوی آنتی بادی های طبیعی را بهبود بخشد. در این راه، این بیماری را می توان تا حدی کنترل می شود.

ب. درمان گیاهی طبیعی

به منظور حصول اطمینان از عوارض درمان بهتر، درمان گیاهی طبیعی شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی نیز باید اعمال شده به بهبود گردش خون کوچک و تجزیه و روشن کردن کمپلکسهای ایمنی و تعمیر گلومرول آسیب دیده. علت ریشه ای بیماری های کلیوی حذف شده است، بنابراین آن را نمی خواهد دوباره عود.

با استفاده ترکیبی از تبادل پلاسما و درمان های گیاهی طبیعی، مرحله 3 نفریت لوپوس می تواند به خوبی اداره می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طبیعی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.