از بین بردن مشکلات پوستی در مرحله CKD 4

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

از بین بردن مشکلات پوستی در مرحله CKD 4

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-treatment/900.html

برخی از افراد مبتلا به مرحله CKD 4 ممکن است برخی از مشکلات پوستی ناخوشایند را اطلاع می دهد. آنهایی که بیشتر معمول هستند خارش و پوست خشک. تکیه به همین دلیل این شرایط پوست اتفاق می افتد، و آنچه می تواند انجام شود تا آنها را از بین بردن.

خارش

کلیه سالم مسئول فیلتر مواد زائد را از خون است. در CKD مرحله 4، کلیه ها به شدت آسیب دیده و توانایی خود را برای فیلتر کردن خون موثر و زباله ساخت تا از دست داد. انباشت زباله ها باعث می شود پوست را به خارش، به ویژه در پاها.

درمان: کرم ها و لوسیون ها ممکن است اعمال می شود برای درمان این مشکل، اما درمان بیماری کلیوی خود را بهترین راه برای از بین بردن خارش است. لطفا به درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری کلیه برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

پوست خشک

زمانی که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است، غدد عرق و غدد چربی تغییر، باعث به خشک کردن پوست. خشکی پوست نیز می تواند منجر به خارش، یا عفونت شود.

درمان: اجتناب از طولانی، دوش آب داغ یا حمام. صابون های که دارای مواد خالص و طبیعی، بدون عطر و مواد شیمیایی سخت را انتخاب کنید. محصولات حمام ساخته شده با بلغور جو دوسر نیز انتخابهای مناسبی میباشند. اجتناب از کرم یا لوسیون با الکل و مرطوب کننده، ژل محتوای بالای آب، لوسیون و یا بلافاصله پس از استحمام کرم، در حالی که پوست هنوز مرطوب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.