آنچه که پیش آگهی در درمان زمانی که کلیه عملکرد در 3.7٪

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

آنچه که پیش آگهی در درمان زمانی که کلیه عملکرد در 3.7٪

 

آنچه که پیش آگهی در درمان زمانی که کلیه عملکرد در 3.7٪

هنگامی که عملکرد کلیه ها در 3.7٪، شرایط در حال حاضر در پایان مرحله بیماری رنا (ESRD)، آخرین مرحله از بیماری کلیوی. آیا هنوز هم برخی از امید برای این گروه از بیماران وجود دارد؟ حالا بیایید جواب پیدا کنید.

به طور کلی، مردم با عملکرد کلیوی 3.7٪ در حال حاضر آغاز درمان دیالیز، و آن را به نظر می رسد که پیوند کلیه، آخرین انتخاب خود را تبدیل خواهد شد. اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به تجربه دیالیز یا پیوند کلیه را دریافت. پیش آگهی پس از پیوند کلیه ممکن است متفاوت باشد و آن است که توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار. اما شکی نیست که پیش آگهی بهبود خواهد شد پس از آن که کلیه ها را می توان ذخیره وجود دارد. سپس که آیا مردم با عملکرد کلیوی 3.7٪ می تواند پیوند کلیه است، اجتناب کنند؟

خب، پاسخ قطعی است. در چین، پیوند کلیه خواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا زمانی که تقریبا همه از عملکرد کلیه از بین رفته است. چین شده است داروهای گیاهی چینی برای هزاران سال استفاده می شود، و کاربرد آن در زمینه درمان بیماری های کلیوی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران. که آیا داروهای گیاهی چینی می تواند مردم را با عملکرد کلیوی 3.7٪ بستگی به شرایط خاص از بیماران کمک کند.

اگر مردم با عملکرد کلیوی 3.7٪ به هیچ ادرار به مدت بیش از 6 ماه

در آن صورت، ما باید بگویم پیوند کلیه بهترین انتخاب خواهد بود. برخی از بیماران می توانند یک پیش آگهی خوب است به عنوان طولانی به عنوان دارو به طور منظم را، حفظ عادت زندگی سالم است. اما برخی از بیماران به چهره با خطر عود. در اینجا چیزی در مورد امید به زندگی برای بیماران پیوند کلیه به عنوان مرجع خود می باشد.

در صورتی که مردم با عملکرد کلیوی 3.7٪ هنوز هم برخی از ادرار خاص

در آن صورت، آن ها هنوز هم امکان خاص به بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی کمک به رسیدن به این هدف با یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به. به منظور بهبود بهره وری از داروها و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بسیاری از بیماران خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است.

اگرچه جدی کلیه عملکرد 3.7٪ است، آن است که هنوز هم قابل درمان است. آیا شما باید به خودتان فرصت برای صرفه جویی در کلیه خود را به من بدهید؟ به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت شما، پیشنهادات رایگان حرفه ای داده می شود. شما می توانید در صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید را انتخاب کنید: مشورت کارشناسان آنلاین در جعبه خدمات، یک پیام را ترک ما، به ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زمانی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.