درمان جایگزین برای FSGS با هموگلوبین پایین

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

درمان جایگزین برای FSGS با هموگلوبین پایین

درمان جایگزین برای FSGS با هموگلوبین پایین

FSGS یک اختلال است که با التهاب، زخم و اسکار گلومرول ها، که فیلتر در kidneys.It یکی از علل اصلی نفروتیک syndrome.Low HB است به طور معمول در افراد مبتلا به FSGS مشاهده است.

کلیه سالم می توانند ترشح هورمون، به نام رنین، که می تواند مغز را تحریک به تولید FSGS قرمز خون cells.In شده، هنگامی که کلیه ها آسیب دیده و ملتهب می شوند، کلیه ها به کار به اندازه کافی شکست بخورند. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها قادر به تولید رنین به اندازه کافی، به این ترتیب در کم خونی و هموگلوبین پایین.

یکی دیگر از علت هموگلوبین پایین در FSGS است با توجه به رژیم غذایی محدود است. بدن می تواند به اندازه کافی مواد خام برای تولید خون، از جمله ویتامین B12، اسید فولیک، آهن و غیره نیست، در نتیجه منجر به کم خونی می شود.

هموگلوبین می تواند توزیع اکسیژن به سلول ها و بافت بر کم خونی body.So باعث می شود که افراد مبتلا به FSGS احساس خستگی و چهره رنگ پریده.

درمان کم خونی در FSGS

کم خونی در FSGS را می توان با یک شکل مهندسی شده ژنتیکی EPO درمان می شود. EPO است که معمولا در زیر پوست به دو یا سه بار در هفته تزریق می شود. سطح هموگلوبین هدف، باید بین 10 و 12 گرم / دسی لیتر افزایش می دهد.

در همین حال، مصرف قرص آهن نیز مورد نیاز است برای بالا بردن سطح هموگلوبین کم است. علاوه بر این، غذاهای بالا در اسید فولیک و آهن را باید در رژیم غذایی روزانه گنجانده شده است.

در بالا برخی از راهنمایی های عمومی برای درمان هموگلوبین پایین در کم خونی FSGS.To اساسا، هدف اساسی از درمان است برای بازگرداندن ساختار کلیه اختلال و افزایش عملکرد کلیوی است.

علت FSGS است immunological.Immunotherapy FSGS درمان جایگزین است و می تواند بیماری را با اصلاح اختلال عملکرد ایمنی و به بازسازی system.Meanwhile ایمنی طبیعی، با کمک به بدن در بازیابی سیستم خود شفا بدن درمان، می تواند خود را تحریک بازسازی از tissues.Thus کلیه، کلیه می تواند better.If کار، کلیه ها باز خواهد گشت برای تولید رنین به طور معمول. بنابراین، سطح هموگلوبین پایین را به سطح عادی بهبود می یابند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.