آیا کیست برجسته در کلیه چپ نیاز به درمان

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

آیا کیست برجسته در کلیه چپ نیاز به درمان

آیا کیست برجسته در کلیه چپ نیاز به درمان

کیست کلیوی برجسته اشاره به رشد کیست از داخل به خارج از کیست kidney.The به جیب های پر از مایع است و ممکن است رشد با گذشت زمان. آیا کیست برجسته بر درمان نیاز کلیه چپ؟

زمانی که کیست ها کوچک هستند، بیماران علائمی از بیماری را تجربه نمی کنند و کیست است که معمولا شناسایی علائم کیست کلیه accidentally.The می تواند سال ها برای یک به notice.If بیماران هیچ ناراحتی و سایر علایم، آنها نیازی به درمان ندارند.

با این حال، به عنوان کیست برجسته در بزرگ سمت چپ کلیه، درد شکم، درد کمر و سردرد و سایر علایم ممکن است بر ی فشار خون person.High محصول تا یکی دیگر از نشانه های آشکار این بیماری است. اگر این مشکلات رخ می دهد، بیماران باید به دنبال درمان در زمان.

گزینه های درمانی برای کیست های برجسته در کلیه چپ

decortication کیست لاپاروسکوپی

در این فرایند درمان، یک برش کوچک ساخته شده است، که در آن فضاهای بدن با گاز متورم با دقت، برای کمک به شناسایی کیست. دیوار کیست و سپس قطع برای جلوگیری از کیست به عود و باعث مشکلات بیشتر در بیمار.

اسکلروز و آرمان

در این فرایند، یک سوزن گام است از طریق layer.Then پوست آن سوراخ شده و مورد استفاده برای تخلیه مایع در کیست. پس از کیست خالی تبدیل شده است، برخی از مواد، اغلب الکل جامد به فضای کیست تزریق می شود. این درمان کمتر تهاجمی است، اما کیست است به احتمال بسیار زیاد به عود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

فوق درمان های جراحی برای کیست های برجسته در کلیه چپ. در اینجا یک درمان طبیعی برای بیماران، به نام میکرو چینی درمان Osmotherapy.This پزشکی می تواند کیست های بزرگ در راه خفیف کوچک و متوقف کردن کیست از گسترش به طور کامل توصیه می شود. بنابراین، آن را می تواند به صدمه به کلیه ها جلوگیری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش درمانی، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.