بیماری مزمن کلیه است: هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه است: هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است

 

بیماری مزمن کلیه است: هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است

بیماری مزمن کلیه به معنی کاهش عملکرد کلیه بیش از 3 ماه طول می کشد. هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است، آنچه که باید شما انجام دهید حفظ کلیه شرایط بهتر است؟

CKD و کمتر از 20 درصد عملکرد کلیه

قبل از اینکه شما در پیدا کردن راه هایی برای حفظ کلیه مدیریت بهتر، شما نیاز به دانستن شرایط پزشکی فعلی شما. کمتر از 20 درصد عملکرد کلیه به چه معناست؟

بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله، با توجه به GFR که می تواند عملکرد کلیه را منعکس تقسیم شده است.

CKD مراحل GFR
CKD stage1 ≥ 90
CKD stage2 60 ~ 89
CKD stage3 30 ~ 59
CKD stage4 15 ~ 29
CKD stage5 <15

از مراحل CKD، ما می توانید ببینید که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ متعلق به CKD stage4 را. مرحله 4 CKD و 5 مراحل پیشرفته صدمه به کلیه ها، که در اسرع وقت نیاز به درمان فوری هستند.

اگر CKD stage4 می تواند به خوبی نمی تواند کنترل شود، آن را به مرحله نهایی بیماری کلیوی، که ممکن است در نهایت نیاز به پیوند کلیه یا دیالیز توسعه.

در این شرایط چه باید انجام دهید؟

در مرحله اول، به شما پیشنهاد درمان مفید برای بهبود عملکرد کلیه. این تنها راه برای جلوگیری از در حال توسعه به مرحله CKD 5 است. تا زمانی که در بهبود عملکرد کلیه را می توان به دست آورد، CKD مرحله 4 نفر ممکن است انتظار می رود به عقب به مرحله CKD 3 و یا حتی stage2. مرحله 2 به شما این شانس را به یک زندگی عادی را می دهد.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه است؟

بیش از 1 میلیون نفرون در هر کلیه که برای فیلتر کردن خون و تابع برای حذف مواد زائد وجود دارد. وقتی 1 نفرون زخم، آن را از دست می دهد توانایی عملکرد آن. بدین ترتیب، به شما پیشنهاد برای تعمیر نفرون آسیب دیده را در کلیه شما.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی طراحی شده است برای تعمیر فیلترهای کلیه آسیب دیده و بهبود توانایی فیلتر کردن آنها. این درمان طبیعی است که در کلینیک برای بیش از 27 سال مورد استفاده قرار گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عملکرد ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.