چگونه می توانم من از دست دادن وزن به عنوان یک بیمار دیالیز

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه می توانم من از دست دادن وزن به عنوان یک بیمار دیالیز

 

چگونه می توانم من از دست دادن وزن به عنوان یک بیمار دیالیز

این یک وظیفه دلهره آور به از دست دادن وزن برای افراد در دیالیز است. با این حال، حفظ وزن مناسب بدن مهم برای یک شیوه زندگی است حتی زمانی که شما در dialysis.How می تواند به شما به عنوان یک بیمار دیالیز از دست دادن وزن؟

مزایای کاهش وزن برای افراد در دیالیز

اگر اضافه وزن دارید، کاهش وزن ممکن است به شما مزایای زیر را به ارمغان بیاورد:

* افزایش انرژی

* کاهش سطح چربی خون

* بهتر کنترل فشار خون

* کنترل بهتر قند خون، اگر شما یک دیابتی

راه هایی برای کمک به شما از دست دادن وزن در دیالیز

ورزش

ورزش منظم یک راه بسیار خوبی برای نه تنها از دست دادن وزن است، بلکه برای کاهش بدن خود را و ساخت muscle.You باید شروع به ورزش به آرامی و ساخت راه خود را به حداقل 30 دقیقه در روز. می تواند فعالیت های شما لذت بردن را انتخاب کنید. مانند دوچرخه سواری، شنا و یا walking.If شما باید مسائل مربوط به تحرک، پزشک شما می تواند شما را به یک درمانگر فیزیکی به شما کمک کند با کشش های مختلف و تمرینات کششی مراجعه کنید.

غذا

هنگامی که شما بر روی دیالیز هستند، شما باید رژیم غذایی خاص diet.A متعادل نه تنها می تواند شما را به اندازه کافی مواد مغذی را فراهم دنبال کنید، اما همچنین می تواند به شما کمک کند وزن سالم بدن نگه دارید.

شما باید با یک متخصص تغذیه برای اطمینان حاصل شود که شما در حال غذا خوردن مناسب برای دیالیز و برای پاسخگویی به وزن خود را از دست دادن goals.You باید کالری مصرفی را کاهش دهد و چربی intake.You باید کاهش لاغر گوشت گاو، گوشت خوک، گوشت بره و گوساله را انتخاب کنید و تر و تمیز چربی قبل از پخت و پز همچنین، شما باید از غذاهای پرچرب مانند کره، سس مایونز، برخی از روغن های پخت و پز، غذاهای سرخ شده و دسر را محدود می کند.

کاهش وزن می تواند مشکل باشد برای افرادی که در دیالیز. با این حال، اگر شما اصرار دارند به اهداف کاهش وزن خود را، شما قطعا قادر به گرفتن بسیاری از مزایای آن باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.