کیست های کلیوی: آیا آن را خوب به نوشیدن قهوه

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

کیست های کلیوی: آیا آن را خوب به نوشیدن قهوه

کیست های کلیوی: آیا آن را خوب به نوشیدن قهوه

اگر شما کیست در کلیه ها، آنها ممکن است تبدیل به بزرگ در اندازه تدریج، منجر به کاهش عملکرد کلیه و نارسایی کلیه. مواد غذایی شما انتخاب می کنید برای خوردن و نوشیدن ممکن است از پیشرفت آهسته ای از نشانه های مربوط به این بیماری کمک کند. آیا آن را خوب به نوشیدن قهوه برای افراد مبتلا به کیست های کلیوی است؟

در واقع، قهوه و سایر غذاهای حاوی کافئین و نوشیدنی ها انتخاب های ضعیف اگر شما کیست در کلیه ها. دلایل به شرح زیر است:

• یکی از خطرات اصلی از کیست کلیه، فشار خون بالا است. فشار خون بالا خطر ابتلا به حمله قلبی و عوارض دیگر را افزایش می دهد. مطالعه نشان داده است که مصرف مزمن کافئین ممکن است خطر ابتلا به فشار خون را افزایش می دهد.

• کافئین باعث بزرگ شدن کیست تا که به افزایش صدمه به کلیه ها در افراد مبتلا به کیست کلیه.

• سنگ کلیه یک توده سخت و توسعه یافته از کریستال در درون دستگاه ادراری است که می تواند کاملا دردناک است. مصرف کافئین ممکن است یک نقش در توسعه سنگ کلیه را بازی کند.

اگر شما دارای کیست های کلیوی، شما به طور معمول نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی ویژه ای است که جلوگیری از عوارض و کلیه از بدتر شدن متوقف می شود. در اکثر موارد، شما نیاز به اجتناب از مواد غذایی قرار داده است که فشار اضافی در کلیه ها، مثل کافئین است.

علاوه بر این، برخی از مواد غذایی عبارتند از: غذاهای شور، غلات تصفیه شده، قند اضافه شده، غذاهای چرب و نیز پیشنهاد برای جلوگیری از افراد مبتلا به کیست های کلیوی. اگر شما نیاز به برنامه غذایی دقیق برای وضعیت شما، لطفا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com با اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را. کلیه کارشناسان ما شما را به زودی با بهترین رژیم غذایی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نوشیدن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.