فشار خون بالا کلسترول بالا و پروتئین در ادرار من

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

فشار خون بالا کلسترول بالا و پروتئین در ادرار من

 

فشار خون بالا کلسترول بالا و پروتئین در ادرار من

"من فشار خون بالا به مدت 15 سال داشته است. به تازگی، من پزشک من گفته شد که من آن را سطح کلسترول بالا و پروتئین در ادرار من است. Pls در نشان می دهد." اگر شما مسائل مشابه با این بیمار، شما می توانید به خواندن برای پیدا کردن توصیه های مفید داده شده در متن زیر.

فشار خون بالا و پروتئینوری

همانطور که خون از طریق کلیه های سالم گذشت، آنها فیلتر کردن مواد زائد و ترک در چیزهایی که بدن نیاز دارد، مانند آلبومین و پروتئینهای دیگر. بسیاری از پروتئین ها بیش از حد بزرگ از طریق فیلتر کلیه به ادرار منتقل می.

فشار خون بالا در دراز مدت همراه با پروتئین در ادرار معمولا نشان می دهد برخی از درجه ای از آسیب کلیوی است. به عنوان یک نتیجه، پروتئین از خون می تواند به نشت ادرار با توجه به فیلتر آسیب دیده را از کلیه به نام گلومرول.

اگر شما دارای فشار خون بالا و مشکلات کلیوی، از اهمیت زیادی است به ایجاد تغییر در شیوه زندگی برای کنترل فشار خون شما و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. حفظ وزن سالم و پیروی از یک رژیم غذایی درست است. همانطور که برای بهترین برنامه غذایی، شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com ایمیل با اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را، به طوری که کلیه کارشناسان ما می توانند شما را با پیشنهادات مفید تر پاسخ دهید.

فشار خون بالا و کلسترول بالا

وقتی که سطح کلسترول خون شما بالا است، این بدان معنی است که سیستم قلبی عروقی خود را مجبور به کار سخت تر برای رسیدن به همان سطح از سلامت قلب خود را. در این مورد، خطر ابتلا به عوارض شدید بیماری کلیوی - بیماری های قلبی عروقی (CVD) افزایش یافته است. این عارضه علت اصلی مرگ و میر در افراد مبتلا به بیماری کلیوی است.

اگر شما دارای فشار خون بالا و کلسترول بالا، به شما توصیه می شود به منظور محدود کردن مصرف چربی های اشباع شده و کلسترول، دیگر تغییر در شیوه زندگی مناسب و داروهای آنها را وارد یک محدوده سالم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.