PKD با عفونت های مکرر: باید پیوند کلیه نگاهی کنم

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

PKD با عفونت های مکرر: باید پیوند کلیه نگاهی کنم

 

PKD با عفونت های مکرر: باید پیوند کلیه نگاهی کنم

اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به PKD، شما معمولا ممکن است عفونت های مکرر، مانند عفونت ادراری، عفونت دستگاه تنفسی و غیره با این حال تجربه، عفونتهای مکرر به یک پیش آگهی ضعیف از پیوند کلیه منجر شود. سپس، باید پیوند کلیه را از من با PKD عفونت مکرر و؟

چرا من نیاز به کنترل عفونت مکرر قبل از پیوند کلیه است؟

هنگامی که شما به یک پیوند عضو، یک عضو جدید در بدن شما قرار داده شده به سر می برد عملکرد اندام خود را شکست خورده است. متاسفانه، همانطور که ما ایمنی بدن را سرکوب می گیرندگان پیوند کلیه برای ایجاد یک محیط مطلوب تر برای کلیه جدید خود را، ما نیز به طور همزمان آن را مشکل تر برای بدن خود را به حفاظت از آنها در برابر تهدیدات عفونی. اگر شما دچار عفونت های مکرر، آن را به خطر رد آلوگرافت، که باعث کاهش پروگنوز بد پیوند کلیه را افزایش می دهد.

چگونه به کنترل عفونتهای مکرر؟

عفونت نشانه شایع از اختلال سیستم ایمنی بدن است. در واقع، بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه آسیب ژنتیکی است که با این بیماری سیستم ایمنی بدن همراه است. این است که چرا بیماران مبتلا به PKD به راحتی با عفونتها و آنفلوآنزا و غیره تحت تاثیر قرار

برای کنترل عفونت مکرر، شما باید برای مقابله با اختلال ایمنی اساسی است. برای تحقق این هدف، ایمونوتراپی طراحی شده است. ایمونوتراپی biotherapy جدید ایجاد شده است که کمک می کند تا بازسازی سیستم ایمنی جدید و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با عفونت است.

بدین ترتیب، اگر شما نیاز کلیه اهدا شده، شما نیاز به کنترل عفونت های مکرر خود را در ابتدا. به شما پیشنهاد برای تنظیم سلامت خود را به یک محیط مطلوب که می تواند کمک به افزایش میزان موفقیت پیوند کلیه.

با این حال، حقیقت این است که شما ممکن است لازم باشد برای چندین سال صبر کنید، قبل از اینکه شما می توانید از تغییر را به پیوند کلیه است. بدین ترتیب، آن لازم است را برای شما به کنترل کیست های کلیه خود را به خوبی برای جلوگیری از عوارض که ممکن است شما را به خطر را، قبل از اینکه شما می توانید از شانس کلیه اهدا شده است.

چگونه به کنترل کلیه شما کیست؟ میکرو چینی پزشکی ممکن است یک انتخاب خوب برای آن را با استفاده از سبزی های مختلف به کوچک شدن کیست به طور طبیعی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.