چگونه برای جلوگیری از کم خونی در مرحله 4 این بیماران CKD

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از کم خونی در مرحله 4 این بیماران CKD

چگونه برای جلوگیری از کم خونی در مرحله 4 این بیماران CKD

اگر شما با 4 مرحله CKD تشخیص داده شده است، شما ممکن است کم خونی توسعه، وضعیتی که در آن بدن به تولید کمتر از تعداد طبیعی گلبولهای قرمز خون. کم خونی درمان نشده می تواند ارگان های بزرگ مانند قلب و مغز شما تاثیر می گذارد. اقدامات احتیاطی اولیه این مشکل ممکن است به جلوگیری از عوارض جدی از این اتفاق کمک کند.

چه چیزی باعث کم خونی در مرحله 4، مرحله CKD؟

▪ کلیه ها آسیب دیده قادر به تولید هورمون اریتروپویتین (EPO)، که باعث تحریک مغز استخوان برای ایجاد سلول های قرمز خون. سلول های قرمز خون حاوی هموگلوبین، که اکسیژن را از ریه ها به سایر قسمت های بدن است. سلولهای قرمز خون کمتر به معنی اکسیژن کمتر در خون شما، و است که می تواند باعث کم خونی شود.

▪ بیش از حد کمی آهن، ویتامین B12 یا اسید فولیک در بدن شما. بدن نیاز به این مواد معدنی و ویتامین ها برای کمک به ایجاد سلول های قرمز خون است. از آنجا که افراد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه ممکن است نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی خاص، آنها ممکن است به اندازه کافی مواد مغذی را دریافت کنید.

▪ رژیم غذایی فقیر. شما می توانید تبدیل به کم خونی اگر شما غذاهای سالم با مصرف کافی ویتامین B12، آهن و اسید فولیک را نخورید.

چگونه برای جلوگیری از کم خونی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟

شناخت علل این مشکلات، اقدامات موثر برای جلوگیری از وقوع آن گرفته خواهد شد.

1. دریافت درمان های پزشکی در اسرع وقت برای تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه. شما می توانید این مقاله را برای درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری کلیه داروهای طبیعی به عنوان خوانده شده.

2. خوردن غذاهایی که سرشار از ویتامین B12 آهن و اسید فولیک ممکن است مفید باشد. شما متخصص تغذیه می تواند کمک به برنامه ریزی وعده های غذایی شما شامل غذاهایی که منابع خوب از این ویتامین ها و مواد معدنی هستند. قبل از ساخت هر گونه تغییر در رژیم غذایی با پزشک خود چک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.