آنچه در جریان است با سطح پتاسیم پایین و کراتینین بالا

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

آنچه در جریان است با سطح پتاسیم پایین و کراتینین بالا

 

آنچه در جریان است با سطح پتاسیم پایین و کراتینین بالا

در میان بسیاری از مواد شیمیایی که معمولا در سرم یافت پتاسیم و کراتینین هستند، که هر دو به عنوان حمل و نقل زباله به کلیه ها، علاوه بر به انجام سایر عملکردهای حیاتی است. اندازه گیری سطح پتاسیم و کراتینین می توانید زیادی در مورد وضعیت فعلی مردم از سلامت را فاش کند. پس چه در جریان است با میزان کم پتاسیم و کراتینین بالا؟

کراتینین تا از طیف طبیعی 0.6 تا 1.2mg/dL به، زنان معمولا سطح کراتینین کمتر است. پتاسیم دارای یک محدوده نرمال 3.7 تا 5.2 میلی اکی والان / L این به طور مداوم تنظیم پتاسیم از طریق عرق و ادرار از دست داده است. پتاسیم یک ماده معدنی ضروری است که بدن شما استفاده می کند برای اطمینان از انقباض مناسب از قلب و سایر عضلات، تعادل اسید و باز و در سنتز پروتئین است. در داخل خون، آن را نیز به انتقال مواد مغذی به سلول ها کمک می کند و حمل مواد زائد. بنابراین هر دو سطح پتاسیم پایین و سطوح بالای پتاسیم می تواند یک سری از مشکلات می شود.

سطح پایین پتاسیم ممکن است درد عضلانی، گرفتگی عضلات، ضعف غیر طبیعی، نامنظم بودن ضربان قلب، حتی آریتمی خطرناک شود. بیماران مبتلا به فشار خون بالا و ادم که با دیورتیک ها درمان می شود ممکن است سطح پتاسیم کم با توجه به مواد مخدر باعث از دست دادن مایع ایجاد می شود. در میان علل بسیاری برای سطوح پایین پتاسیم، اختلال کلیوی خاص نیز یکی از آنها، این است که چون کلیه ها یک بار نمی تواند به طور معمول کار می کنند و به درستی، اختلال الکترولیت ممکن است ظاهر می شود. سطح کراتینین بالا یک مشکل نیست، اما شاخص اختلال کلیه بالقوه در خود دارد.

بنابراین اختلال کلیوی می تواند یک علت شایع برای سطح پتاسیم پایین و سطح کراتینین بالا. اگر شما از سطح پتاسیم کم رنج می برند، به شما خواهد شد پیشنهاد به خوردن غذاهای غنی از پتاسیم مثل طالبی، موز، توت فرنگی، آووکادو، کیوی، پرتقال، و غیره و به مکمل های پتاسیم را به صورت خوراکی است. اگر شما گزارش آزمون خود را، شما می توانید با ما بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com، کارشناسان ما تجزیه و تحلیل شرایط خود را برای شما ارسال آزادانه.

اگر سطح پتاسیم پایین و سطح کراتینین بالا، اختلال کلیوی ایجاد می شود، پس مهم ترین چیز تبدیل خواهد شد صرفه جویی در کلیه خود را با خیال راحت و به طور موثر. شما در حال استقبال به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت شما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.