می تواند به کم شدن آب بدن باعث ایجاد میزان کراتینین بالا

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

می تواند به کم شدن آب بدن باعث ایجاد میزان کراتینین بالا

می تواند به کم شدن آب بدن باعث ایجاد میزان کراتینین بالا

از آنجا که سطح فعالیت مردم تمایل به متفاوت باشد، کراتینین سرم در افراد سالم ثابت باقی می ماند. سطح کراتینین افزایش می تواند توسط عوامل بسیاری ایجاد می شود، و در حال حاضر بیایید ببینید که آیا می تواند کم آبی بدن باعث افزایش سطح کراتینین؟

بله، افزایش گذرا در کراتینین را می توان با دست دادن آب بدن ایجاد می شود. کم شدن آب بدن به طور کلی باعث می شود سطح BUN به افزایش بیش از سطوح کراتینین. این باعث می شود یک جیره BUN به کراتینین بالا. در حالی که بیماری کلیه یا انسداد جریان ادرار را از کلیه شما باعث می شود هر دو سطح BUN و کراتینین به افزایش است. بنابراین نسبت BUN به کراتینین می تواند کمک به پزشک را بررسی کنید و از مشکلات، مانند دست دادن آب بدن.

بیماران با یک کلیه به نظر می رسد به خصوص حساس به اثر از دست دادن آب بر روی سطح کراتینین. بسیار مهم است برای رد کردن دست دادن آب بدن به عنوان یک علت احتمالی کراتینین بالا در این جمعیت به دلیل بیماران ممکن است به اشتباه این باور است که کلیه باقی مانده خود را شکست خورده است. در علاوه بر این به بیماری کلیوی و کم آبی، شرایط دیگر است که می تواند باعث افزایش سطح کراتینین شامل نارسایی قلب، کم آبی بدن، از دست دادن خون بیش از حد که باعث شوک، نقرس، ورزش شدید، آسیب عضلانی، و غیره

اگر سطح کراتینین بالا خود را با دست دادن آب بدن ایجاد می شود

نوشیدن مایعات است که معمولا به اندازه کافی برای دست دادن آب بدن خفیف. بهتر است به نوشیدن مقدار کمی از مایع اغلب، به جای تلاش برای وادار کردن مقدار زیادی از مایع در یک زمان.

راه حل های الکترولیت یا میآید فریزر هستند بسیار موثر است. این در داروخانه ها در دسترس هستند. نوشیدنی های ورزشی حاوی مقدار زیادی شکر است و می تواند باعث ایجاد یا بدتر شدن بیماری اسهال. در نوزادان و کودکان، جلوگیری از استفاده از آب به عنوان مایع جایگزین اولیه.

اگر سطح کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی ایجاد می شود

در آن صورت، تنها رژیم غذایی مناسب و برخی از داروهای خاص استفاده می شود به کم کردن سرعت پیشرفت این بیماری کافی نیست. آنچه که ما باید انجام دهیم این است که برای صرفه جویی در کلیه ها و کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره، پس از آن سطح کراتینین افزایش به تدریج خواهد رفت به سطوح نرمال، همچنین نارسایی کلیه و دیالیز می تواند به طور موثر اجتناب شود.

اگر شما هنوز هم هیچ ابهامات در مورد سطح کراتینین بالا و بیماری های کلیه، از شما استقبال به صورتی که دوست دارید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را انتخاب کنید: مشورت متخصص آنلاین آزادانه، یک پیام را ترک ما، ارسال یک ایمیل به پشتیبانی از کلیه @ hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.