یک بیمار مبتلا به کراتینین بالا می گوید خداحافظی به دیالیز

پنج شنبه 16 خرداد 1392
ن : lafee

یک بیمار مبتلا به کراتینین بالا می گوید خداحافظی به دیالیز

یک بیمار مبتلا به کراتینین بالا می گوید خداحافظی به دیالیز

در بسیاری از کشورها، دیالیز است که معمولا مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به سطح کراتینین کمتر بالا، اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به تجربه دیالیز. اطلاعات زیر در مورد یک مورد موفق از قطع دیالیز. شما انتظار می رود برای به دست آوردن برخی از اعتماد به نفس و امید از آن.

نام و نام خانوادگی: تیما KAEYO

جنسیت: مرد

سن: 59

کشور: پاپوآ گینه نو

او یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه 5 است، و او در حال حاضر پروتئینوری به مدت 5 سال به مدت 3 ماه رنج می برد، سطح کراتینین بالا، در دیالیز به مدت 2 ماه قبل از آمدن به چین برای درمان بوده است.

حالا اجازه دهید ببینیم که چه چیزی تیما KAEYO می گوید در طول مصاحبه

پس از بیماری کلیوی من تشخیص داده شد، من به فیلیپین رفت و برای مشاوره. پزشکان به من پیشنهاد برای آماده شدن برای پول برای درمان دیالیز یا پیوند کلیه. من هم برای درمان به سنگاپور رفت، اما اطلاعات من به عنوان به عنوان یکی از من در فیلیپین. گروه خونی من O است، در میان شش فرزند از معدن، تنها نوع خون جوانترین فرزند من مناسب است. اما او بیش از حد جوان برای اهدای کلیه است. همانطور که من در مورد به رها کردن، یکی از دوستان که در چین درمان دریافت کرده بود به من پیشنهاد برای آمدن به چین برای درمان جدید. پزشک خانواده من گفت که او نیز تا به حال هرگز از این جدید ترین درمان در چین شنیده می شود، اما من در نهایت آن را امتحان کنید.

چنین درمان جادویی من را دیده اند هرگز. در اینجا من دریافت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، طب سوزنی، حمام درمانی، همودیالیز، hemofiltration، و غیره در حال حاضر من بسیار خوشحالم که می گویند: "خداحافظ، خداحافظ، دیالیز"

حالا بیایید ببینید که پیشرفت خود را

برخی از اقلام قبل از آمدن به چین: کراتینین: 1142umol / L، BUN: 33.5mmol / L، UA: 592umol / L کلسیم: 2.64mmol / L، hemachrome: 111mg / L

برخی از موارد پس از دریافت درمان در چین: کراتینین (قبل از دیالیز): 405umol / L، کراتینین (پس از دیالیز): 215umol / L؛ BUN (قبل از دیالیز): 33.5mmol / L BUN (پس از دیالیز): 7.6mmol / L؛ UA (قبل از دیالیز): 470umol / L، UA (پس از دیالیز): 182umol / L؛ CA: 2.43mmol / L؛ hemachrome: 115mg / L



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خداحافظی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.