آیا می توانم کوتاه دیالیز من

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم کوتاه دیالیز من

 

آیا می توانم کوتاه دیالیز من
پس از شروع دیالیز، بیماران باید محدود به دیالیز و زندگی کمتر رایگان time.The در دیالیز بسیار troublesome.So بیماران بدانم اگر آنها می توانند دیالیز کوتاه است.

این یک انتخاب خوب برای کوتاه دیالیز نیست. برای کوتاه دیالیز، یک نوع دیالیز با شار بالا در طی نوع 1980s.This از دیالیز توسعه داده شد اجازه بیشتر مایع به جریان در حال اجرا را از طریق دستگاه دیالیز. با این حال، نتایج حاصل از آزمایش با دیالیز بالا شار یک فاجعه بودند. طول عمر مردم با دیالیز بالا شار به طور قابل توجهی از کسانی که با دیالیز به طور منظم کوتاه شد. در همین حال، بیماران عوارض بیشتری نسبت به قبل تجربه کردند. به عنوان یک نتیجه، از دیالیز بالا شار تا به حال به رها و بیماران مجبور به بازگشت به درمان به طور منظم و طولانی تر دیالیز.

درمان های منظم و دیگر دیالیز می تواند سموم و سموم از بدن حذف شده است. بنابراین آن می تواند عوارض ناشی از نارسایی کلیه به طور موثر کاهش می دهد. شار بالا دیالیز می شکند haemodynamics را در بدن ما، در نتیجه در problems.Therefore نتیجه، آن را حمایت نمی به کوتاه دیالیز.

همودیالیز به طور کلی دو تا سه بار در هفته انجام می شود و هر زمان طول می کشد حدود 4 بار دیالیز hours.The است چگونه سریع سموم در بدن تعیین شده است. اگر کمتر سموم می توانند در بدن ساخت تا، بیماران قادر خواهند بود به کوتاه شدن دیالیز treatments.The است هدف درمان اساسی است را به کلیه بومی بهتر برای حذف مواد سمی و سمی از بدن. برای انجام این کار، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

در مرحله اول، آن است که ایجاد یک محیط داخلی مناسب برای تعمیر ساختار کلیه.

ثانیا، داروهای گیاهی چینی مورد نیاز برای تحریک خود بازسازی بافت کلیه است.

درمان همراه تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به بیماران به دست آوردن اهداف درمان بالا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کوتاه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.