آیا می توانم در دیالیز دود

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم در دیالیز دود

 

آیا می توانم در دیالیز دود

دشوار است برای سیگاری ها به طور منظم برای جلوگیری از از بیماران smoking.Many که سیگار می کشید قبل از اینکه آنها شروع دیالیزی قادر به ادامه سیگار کشیدن بعد از آنها شروع به دیالیز. با این حال، بیماران تحت دیالیز باید به سیگار کشیدن ممنوع است.

سیگار کشیدن سیگار یک عامل خطر قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی است. همچنین، می تواند از بروز عوارض به طور چشمگیری افزایش می دهد. دلیل این است که مواد موجود در سیگار می تواند سخت شدن شریان ها، که می تواند خطر حمله قلبی را به طور قابل توجهی افزایش می شود. اگر عروق به مغز سخت، آن را می تواند سکته مغزی شود. در همین حال، خون کمتر و تامین اکسیژن به کلیه ها می تواند شتاب دهنده زوال عملکرد کلیوی.بیماران مبتلا به دیابت که در دیالیز هستند به ویژه به عوارض جانبی smoking.There سیگار در معرض خطر کاهش قابل توجهی در بقای 5 سال در بیماران همودیالیزی مبتلا به دیابت که سیگار می کشند.

توقف سیگار کشیدن به نفع هر دو نفر از افراد سالم و کسانی که در دیالیز است. پس از آنها کاملا سیگار کشیدن، توانایی بو و طعم مواد غذایی remarkably.Meanwhile را بهبود می بخشد، در در 2 ~ 3 هفته اول، شانس از قلب کاهش می یابد حمله و گردش خون improves.Therefore، بیماران تحت دیالیز باید تمام تلاش خود سعی به تسلیم شدن نیست سیگار کشیدن است.

علاوه بر ترک سیگار بیماران بهتر است تا به حال نوشیدن نیست. اما برای برخی بیماران، نوشیدن الکل ممکن است قابل قبول است. با این حال، باید در حد مجاز مایع معمولی و رژیم غذایی شمارش، و داروها باید به consideration.You گرفته است ابتدا باید با پزشک خود چک کنید و ببینید اگر شما می توانید alcohol.Consumption الکل می نوشند ممکن است در مورد عوارض جانبی زیر را به ارمغان بیاورد.

مزاحم ترشح هورمون

افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی

بدتر فشار خون بالا

بدتر شدن عملکرد کلیوی

با توجه به اثرات مضر بالا از نوشیدن و سیگار کشیدن، آن را عاقلانه انتخاب برای بیماران به رها کردن هر دو آنها است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: توانم ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.