می توانید به فرزندان من در حالی که من در دیالیز AM

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

می توانید به فرزندان من در حالی که من در دیالیز AM

 

http://www.kidneyabc.com/dialysis/1712.html
می توانید به فرزندان من در حالی که من در دیالیز هستم؟ این یک نگرانی مشترک برای جوان couples.You خواهد شد پاسخ در مقاله زیر دریافت کنید.

به طور کلی مردانی که مبتلا به نارسایی کلیه می تواند children.Women پدر مشکل تبدیل شدن به pregnant.This است، زیرا بسیاری از زنان مبتلا به نارسایی کلیوی ناشی از توقف قاعدگی و نمی تواند آزاد تخم مرغ از تخمدان آنها normally.Even اگر زنان حامله شدن، سطوح بالایی از مواد سمی در بدن می تواند توسعه از تخمک بارور شده تاثیر می گذارد و افزایش خطر مشکلات خود به خودی miscarriage.Despite این، برخی از زنان هنوز هم یک بچه successfully.If دیالیز به نحو احسن انجام شده و بیماران شمارش خون بالا به دلیل به اریتروپویتین، زنان بیشتر می تواند بر روی دیالیز باردار است. با این حال، تعداد بسیار کمی از این حاملگی موفق هستند و زایمان زودرس اغلب رخ می دهد.

همانطور که کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی، کلیه بیمار باید به کار سخت تر برای فیلتر کردن خون. با این حال، جنین را دفع زباله های بیشتر به خون، آن را قطعا قرار دادن فشار اضافی بر روی کلیه مادر. بنابراین، مهم است که برای بیمار با پزشک خود قبل از باردار شدن تیک بزنید. ممکن است دلایل پزشکی که چرا باردار شدن ممکن است به یک زن health.If شما فکر می کنم شما ممکن است باردار خطرناک وجود دارد، مهم است که به بگویید physician.This خود است، زیرا برخی از داروها ممکن است برای جنین مضر است. پزشک شما می تواند کمک به شما داروهای خود را تنظیم به منظور تضمین سلامت مادر و نوزاد است.

در اینجا برخی از راهنمایی که می تواند به بهبود بارداری موفق برای زنان در دیالیز.

کافی دیالیز به حذف مایعات اضافی و مواد زائد از بدن خود را به طور موثر.

داروها را به عنوان پزشک شما تجویز.

مراقبت ویژه ای را در رژیم غذایی و محدودیت مایعات.

اگر شما در دیالیز توصیه می شود و برنامه را به یک کودک، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت پیشنهادات حرفه ای تر.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: توانید ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.