چه مدت می تواند کسی زنده بر روی دیالیز با بیماری کلیه مرحله 5

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند کسی زنده بر روی دیالیز با بیماری کلیه مرحله 5

 

چه مدت می تواند کسی زنده بر روی دیالیز با بیماری کلیه مرحله 5

اگر کلیه ها شخص متوقف کردن کار خود به خود، درمان برای اولین بار به کسانی که در مرحله 5 بیماری کلیه، دیالیز معرفی شده اند. چه مدت می تواند کسی که در این درمان زندگی می کنند؟ اگر چه این یک سوال ترسناک است، لازم است که آن را روشن و پیدا کردن این است که آیا به هیچ وجه به یک زندگی طولانی و انجام وجود دارد.

اهمیت دیالیز

بسیاری از شرایط مختلف می تواند باعث به کلیه های یک فرد را برای متوقف کردن تابع به اندازه کافی. دیابت و یا فشار خون بالا هستند دو تا از شایع ترین علل است. دیالیز مورد نیاز است زمانی که کلیه ها می توانند به درستی کار نکند خود به خود نیست و آن است که اساسا عمل به عنوان کلیه ها از طریق فیلتر کردن بدن و جایگزین مایعات ضروری است.

طول عمر متوسط ​​مرحله 5 بیماری کلیه در دیالیز

طول عمر در هر نقطه بین 5 تا 7 سال است، با این حال، این زیادی بسته به شرایط شخصی می تواند متفاوت باشد. بر اساس آمار، نرخ زنده ماندن به عنوان به شرح زیر:

بیماری کلیه پلی کیستیک: 1 سال - 94٪، 5 سال - 70٪ و 10 سال - 42٪.

گلومرولونفریت: 1 سال - 88٪، 5 سال - 58٪ و 10 سال - 37٪ است.

فشار خون بالا: 1 سال - 77٪، 5 سال - 33٪ و 10 سال - 14٪.

دیابت: 1 سال - 71٪، 5 سال - 29٪ و 10 سال - 11٪ است.

لطفا به اطلاع که هر مورد و هر شخص متفاوت است، و به نوبه خود دارای نتایج متفاوت است. چه چیزی بیشتر، درمان موثر برای مرحله 5 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تا حد زیادی به طول عمر طولانی تر و یا حتی کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز، تا که به یک زندگی عادی وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.