آیا می توانم CKD مرحله 4 علت عدم رشد کودکان

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم CKD مرحله 4 علت عدم رشد کودکان

 

آیا می توانم CKD مرحله 4 علت عدم رشد کودکان

برای اکثر موارد از کودکان مبتلا به CKD مرحله 4، که با یک بیماری اورولوژی متولد شده اند و یا به ارث برده اختلالات. علل شایع عبارتند از انسداد دستگاه، رشد غیر معمول ادرار از کلیه ها، ریفلاکس نفروپاتی و FSGS. یکی از نگران ترین سوالات از پدر و مادر می تواند علت بیماری نارسایی رشد است؟ دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن پاسخ.

چگونه کلیه ها تحت تاثیر قرار رشد یک بچه؟

در علاوه بر این به تخلیه مواد زائد و مایعات بیش از حد از خون، کلیه ها انجام عملکردهای زیر را بر رشد یک بچه:

▪ کمک به تنظیم مقدار و اثرات متقابل مواد مغذی از مواد غذایی، از جمله مواد معدنی مانند ویتامین D، فسفر، کلسیم.

کلسیم و ویتامین D برای رشد طبیعی استخوان ضروری است. در بیماری های کلیه، استخوان ها قادر به گرفتن به اندازه کافی کلسیم یا نیست، زیرا کلیه ها قادر به نوبه خود ویتامین D به calcitriol به یا اینکه اجازه فسفر بیش از حد ساخت تا در خون. فسفر بیش از حد تساوی کلسیم به خون و بلوک های کلسیم را از رسیدن به استخوان ها.

▪ حفظ تعادل اسید و باز در خون

▪ ترشح هورمونی به نام EPO، که به ترویج تولید سلول های قرمز خون

▪ نقش داشته در متابولیسم هورمون رشد (somatotropin)

همانطور که کودکان در مراحل اولیه از فرایندهای توسعه ای خود هستند و به ویژه آسیب پذیر به عوارض جانبی پایین از بیماری مزمن کلیه. تغییرات متابولیک مرتبط با مرحله CKD 4 همراه با رشد غیر طبیعی و یا نارسایی رشد همراه است.

علل نارسایی رشد در کودکان مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است شامل سوءتغذیه پروتئین کالری، تلفات کلیه املاح ضروری، اسیدوز متابولیک، کم خونی، بیماری بیماری کلیوی استخوان، و اختلال در هورمون رشد، و غیره

درمان به موقع مرحله CKD 4 بسیار ضروری است برای کمک به بیماران زندگی عادی و مولد زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد بهترین درمان، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر و یا برای مشاوره رایگان با پزشک آنلاین ما مشورت. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.