چگونه به درمان کراتینین 3.8 و BUN بالا به طور طبیعی

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه به درمان کراتینین 3.8 و BUN بالا به طور طبیعی

 

چگونه به درمان کراتینین 3.8 و BUN بالا به طور طبیعی

کراتینین بالا و BUN بالا به نظر می رسد به چیزی مشترک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، و درمان طبیعی آن چیزی است که از بیماران واقعا می خواهید برای به دست آوردن. اگر شما از کراتینین 3.8 و سطح BUN بالا رنج می برند، چه نوع از اطلاعات باید می دانید؟

کراتینین 3.8 به اندازه کافی برای بیدار توجه به اندازه کافی خود را، است که به دلیل سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از دست داده است. بدیهی است، کراتینین 3.8 در حال حاضر بیش از محدوده طبیعی کراتینین و آن می تواند به مردم بگوید که این وضعیت در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، مرحله فوری نیاز به درمان فوری است، که به دلیل مرحله 3 CKD هنوز این امکان را به معکوس شده است.

قبل از تحت درمان دیالیز، برخی از بیماران ممکن است برخی از داروهای خاصی مانند ketosteril را به کاهش BUN بالا و سطوح بالای کراتینین را. در مقایسه با کاهش سطح کراتینین بالا، ketosteril دارای یک اثر واضح تر در کاهش سطح BUN بالا است. یک رژیم غذایی کم پروتئین به معمولا با ketosteril همکاری برای کنترل سطح کراتینین بالا و سرعت پایین و توسعه این بیماری به درجه خاصی است.

در علاوه بر این به داروها و رژیم غذایی مناسب، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی گزینه درمانی دیگر برای سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا است. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. کراتینین بالا و سطح BUN بالا را کاهش می دهد با با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، به عنوان داروهای گیاهی چینی می تواند برخی از توابع داروهای غربی هستند قادر به دستیابی به مانند گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد انعقاد بازی، تخریب و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی معتقد است که کراتینین بالا، BUN بالا و سایر علایم به طور موثر برطرف خواهد شد یک بار کلیه ها را می توان ذخیره و عملکرد کلیه است به بهبود است.

هنگامی که کراتینین 3.8 به نظر می رسد، ممکن است علائم آشکار ندارد. اما باید آن را بهانه ای برای شما به این بیماری به تاخیر بیاندازد. شما در حال استقبال در صورت داشتن هر گونه پیگیری سوالات با ما تماس بگیرید، ما اینجا برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طبیعی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.