درمان کراتینین بالا چه هستند

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

درمان کراتینین بالا چه هستند

 

درمان کراتینین بالا چه هستند

که چگونه برای کاهش کراتینین بالا به طور طبیعی و به طور موثر چیزی کلیه بیماری های مراقبت از بیماران در مورد بسیاری است همیشه. اگر شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند، و سپس اطلاعات زیر را در مورد گزینه های درمان کراتینین بالا انتظار می رود که بسیار مفید است.

رژیم غذایی کم پروتئین

مردم با افزایش سطح کراتینین همیشه پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین، که نه تنها می تواند کنترل افزایش سطح کراتینین بار کلیه ها را نیز روشن است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد رژیم غذایی برای رژیم غذایی بالا، در اینجا چیزی در مورد نکات رژیم غذایی کراتینین بالا شما باید به عنوان مرجع خود را بدانید.

دیالیز

اگرچه دیالیز می تواند به کاهش سطح کراتینین افزایش بدیهی است، واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز. بعد از هر درمان دیالیز، شما ممکن است دریابید که سطح کراتینین شما شده است به وضوح کاهش می یابد، اما واقعیت این است که سطح کراتینین هنوز هم با سرعت نسبتا آهسته را افزایش می دهد، به عنوان صدمه به کلیه ها شده است تعمیر و دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی. پس از یک دوره از زمان، برخی بیماران دیالیزی کاهش برون ده ادرار، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه را پیدا کنید. آیا شما شروع دیالیز؟

داروها

اگر ما را ترک کردن عوامل دیگر است که می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار، سطح کراتینین بالا با صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه ها همراه است. در آن صورت، برخی از داروهای خاص استفاده خواهد شد برای از بین بردن برخی از نشانه ها و کم کردن سرعت پیشرفت بیماری است. Ketosteril همیشه همراه با رژیم غذایی کم پروتئین مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل سطح کراتینین بالا. در اینجا اطلاعات بیشتر در مورد برخی از داروها به سطح کراتینین کمتر به عنوان مرجع خود می باشد. افراد مبتلا به کراتینین بالا باید بدانند که این داروها می تواند دیالیز به درجه خاصی به تعویق بیندازند، اما نمی تواند کمک به جلوگیری از دیالیز.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. آن را در صرفه جویی در کلیه با تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه، به عنوان داروهای گیاهی چینی می تواند یک سری از توابع داروهای غربی نمی تواند دستیابی به هدف. هنگامی که عملکرد کلیه است که بهبود، افزایش سطح کراتینین به طور طبیعی به عقب برویم به سطح طبیعی، دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر اجتناب شود. در حال حاضر Osmotherapy پزشکی میکرو چینی آغاز می شود و بیشتر و بیشتر به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد این درمان را برای افزایش سطح کراتینین، شما در حال استقبال به صورتی که دوست دارید می دانم دهید: کارشناسان اینترنتی به طور مستقیم و آزادانه مشورت، یک پیام را ترک ما به ما ارسال یک ایمیل به پشتیبانی از کلیه @ hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.