آیا جینسنگ مفید برای درمان دیابت من

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

آیا جینسنگ مفید برای درمان دیابت من

 

آیا جینسنگ مفید برای درمان دیابت من

جینسنگ، همچنین به عنوان Ginnsuu در برخی از مناطق آسیا، عمدتا چین شناخته می شود، اشاره به یک گیاه طبیعی است که برای بیش از 5،000 سال استفاده می شود برای بهبود سلامت انسان است. آیا مفید برای درمان دیابت؟

جینسنگ ارائه می دهد مجموعه ای از خواص درمانی است که قرن ها استفاده شده است. همچنین می تواند برای درمان دیابت با کاهش سطح قند خون مورد استفاده قرار گیرد. چگونه؟

فعالیت قند خون از glycopeptides جینسنگ، ممکن است ناشی از افزایش گلیکولیز هوازی از طریق تحریک گیرندههای آدرنرژیک بتا و افزایش عوامل محدود کننده سرعت فعالیت های آنزیم های مختلف مرتبط به چرخه اسید تری کربوکسیلیک. مطالعات نشان داده اند که جینسنگ را افزایش می دهد تولید انسولین و کاهش مرگ سلولی در سلولهای بتا پانکراس. علاوه بر این، می تواند سطح قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 را کنترل کنید.

در یک مطالعه شامل 36 تازه تشخیص داده شده دیابت نوع که هر دو قرص پلاسبو، 100 و یا از 200mg عصاره جین سنگ در هر روز، کسانی که افراد در گرفتن این جینسنگ کاهش سطح گلوکز خون نسبت به گروه دیگر گزارش شده است.بهترین نتایج را در کنترل قند خون در گروه از 200mg یافت شد.

مزایای دیگر نیز شامل کارکرد کلیه ترویج و بهبود کنترل قند خون بعد از غذا است. گذشته از تنظیم قند خون، فواید دارویی نیز عبارتند از: کاهش فشار خون بالا و خطر ابتلا به سرطان، بهبود در عملکرد کبدی، افزایش ایمنی.

بیشترین جینسنگ امن برای استفاده است، اما بیش از حد استفاده می تواند منجر به مشکلات و عوارض جانبی مانند واکنش های آلرژیک، بی خوابی، آریتمی های قلبی، و غیره، افراد مبتلا به دیابت باید به پزشک قبل از مصرف داروها مشورت کنید. اگر شما به دنبال برای پیشنهادات شخصی، چت با پزشک آنلاین ما برای کمک رایگان و یا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جینسنگ ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.