فشار خون بالا و دیابت افزایش مرحله 4 CKD ریسک

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

فشار خون بالا و دیابت افزایش مرحله 4 CKD ریسک

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-basics/887.html

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه یک بیماری مزمن است و بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های کلیوی هستند از وضعیت خود آگاه نیست. اگر شما باید در دراز مدت دیابت و یا فشار خون بالا، به پزشک خود صحبت در مورد گرفتن بیماری کلیوی تست شده، به عنوان این شرایط ریسک فرد را برای مشکلات کلیوی را افزایش می دهد.

دیابت و مرحله 4، مرحله CKD

دیابت شماره یک علت بیماری مزمن کلیه می باشد. حتی زمانی که دیابت کنترل شده است، این وضعیت می تواند در بیماری مزمن کلیه و نارسایی کلیه منجر شود.

بیماری کلیوی ناشی از دیابت سال ها طول می کشد تا توسعه. در برخی موارد، فیلترینگ عملکرد کلیه ها است که در واقع بالاتر از نرمال در چند سال اول از دیابت خود را. در طول چند سال، افراد مبتلا به مشکل کلیوی مقدار کمی از نشت آلبومین به ادرار داشته باشد. با پیشرفت بیماری، آلبومین تر می شود به ادرار منتشر شد. فیلتر عملکرد کلیه ها شروع به کاهش کرد. در مرحله 4 بیماری کلیه، GFR کاهش می یابد به 15-29.

به طور کلی، آسیب کلیه به ندرت در 10 سال اول دیابت رخ می دهد، و معمولا 15-25 سال خواهد شد قبل از نارسایی کلیه رخ می دهد.

فشار خون بالا و مرحله 4، مرحله CKD

هر فردی دارای خطر ابتلا به برخی از نارسایی کلیه به علت افزایش فشار خون است. فشار خون بالا باعث می شود قلب سخت تر کار کند و در طول زمان، می تواند رگ های خونی سراسر بدن آسیب می رساند. اگر عروق خونی کلیوی دچار اختلال هستند، آنها ممکن است در جلوگیری از تخلیه مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. مایع اضافی در رگ های خونی پس از آن ممکن است فشار خون را حتی بیشتر بالا می برد. این چرخه خطرناک است.

فشار خون بالا یکی از علل اصلی نارسایی کلیه یا ESRD است.

تشخیص زودهنگام به مرحله 4 CKD مهم است. درمان می تواند کاهش سرعت، و یا حتی جلوگیری از نارسایی کلیوی. و دیالیز یا پیوند کلیه می تواند اجتناب شود. اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.