CKD مرحله 4: چرا درد در زانوی راست و شکم من

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

CKD مرحله 4: چرا درد در زانوی راست و شکم من

 

CKD مرحله 4: چرا درد در زانوی راست و شکم من

بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد زمانی که فیلترهای ریز اندام به تدریج در طول دوره چند ماه به سال دچار اختلال میشود. در CKD مرحله 4، GFR به 15-30 میلی لیتر / دقیقه کاهش یافته است. برخی از بیماران در این مرحله ممکن است از درد در زانو سمت راست و پایین شکم رنج می برند. در اینجا، ما دوست داریم که به علل این مشکلات روشن است.

علل درد در زانو راست در CKD مرحله 4

درد در زانو راست ممکن است استئودیستروفی کلیوی، عوارض شایع بیماری های کلیه و نارسایی کلیه را نشان می دهد. این اتفاق می افتد با توجه به دلایل زیر است.

1. کلیه های سالم نگه داشتن مقدار مناسب فسفر و کلسیم در بدن است. در CKD مرحله 4، کلیه ها کار نمی کند به اندازه کافی، فسفر بیش از حد می تواند در خون ساخت، باعث می شود بدن به جلو و کلسیم از استخوان ها و ساخت آنها بسیار کم است.

2. کلیه کمک به بدن ما استفاده از ویتامین D کلیه بیمار قادر به استفاده از ویتامین D مانند آن را باید، باعث استخوانها برای به دست آوردن ضعیف.

علل درد شکم در 4 مرحله CKD

سنگ کلیه سنگ کلیه. این یک وضعیت دردناک که در آن بلورهای اگزالات کلسیم و دیگر مواد معدنی در ادرار تجمع به شکل سنگ سخت است.

عفونت کلیه یا پیلونفریت به التهاب بافت کلیه اشاره دارد. دیگر علائم عبارتند از: تب، تهوع، استفراغ.

تصلب شراین وضعیتی است که در آن چربی را در داخل رگ های خونی جمع آوری شده، در نتیجه سخت آنها را در ساخت است.

درد در زانوی سمت راست و پایین شکم می تواند کیفیت زندگی یک فرد مبتلا به مرحله CKD 4 تاثیر می گذارد. به شما پیشنهاد برای دریافت خود را توسط یک پزشک بررسی برای تایید علل دقیق. سپس درمان مربوطه خواهد شد به تصویب رسید برای تسکین درد خود را مدیریت و بیماری کلیوی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.