پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 7.2: چگونه برای جلوگیری از دیالیز

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 7.2: چگونه برای جلوگیری از دیالیز

 

پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 7.2: چگونه برای جلوگیری از دیالیز

هنگامی که شما احساس می کنید دیالیز دارای اهمیت در بهبود کیفیت زندگی خود را، شما ممکن است بخواهید به قطع treatment.How برای جلوگیری از دیالیز برای افراد مبتلا به پایان مرحله نارسایی کلیوی با کراتینین 7.2؟

بدون دیالیز، سموم در بدن ساخت بسیار سریع، باعث یک بیماری به نام بیماران uremia.The ممکن است تغییرات جسمی و روحی خاص مانند بار مایع، بی قراری، خواب روز، و غیره را تجربه بسته در مورد چگونه به سرعت سموم در بدن، مرگ معمولا در هر نقطه شرح زیر است از چند روز تا چند weeks.Therefore، برای حفظ زندگی، شما باید درمان دیگری به جای دیالیز استفاده کنید.

کراتینین 7.2 نشان می دهد از سطوح بالا از سموم سموم blood.The می تواند باعث آسیب به ارگان های متعدد در body.Therefore، گام اول درمان است به پاک کردن خون و از بین بردن سموم از body.Dialysis به تنهایی است برای تمیز کردن blood.This کافی نیست است، زیرا تنها می تواند از مواد micromolecular از body.To را حذف حذف تمام سموم از بدن به طور کامل، یک سری درمان های تصفیه خون مورد نیاز است. در این روش، درمان می تواند به صدمه به کلیه ها و سیستم ها و ارگان های دیگر در بدن را کاهش دهد.

با این حال، به کلیه ها قادر به کار، ضایعات بیشتر خواهد ساخت تا در body.Therefore، را به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه نارسایی دیالیز توقف، هدف اساسی از درمان است به منظور بهبود عملکرد کلیه و توانایی دفعی آنها.

با این حال، هیچ یک راه حل سنتی غربی medicine.After دهه سال سابقه وجود دارد، nephrologists پیدا کردن پاسخ در پزشکی medicine.Chinese چینی هزاران سال تاریخ است و برای درمان بسیاری از conditions.It استفاده شده است یک نیست روش درمان، اما یک سیستم درمان کامل شامل طب گیاهی، طب سوزنی، etc.These حمام دارو داخلی و خارجی درمان می تواند با هم کار کنند برای تحریک خود بازسازی tissues.Thus اختلال کلیه، آن می تواند عملکرد کلیوی به طرز چشمگیری افزایش خواهد شد و شما قادر به بدون دیالیز زندگی می کنند.

ولی سالها وقت لازم خواهد بود برای بیماری کلیوی به پیشرفت به پایان مرحله کلیه failure.It است ممکن است برای مردم را به خلاص شدن از شر دیالیز در چنین مدت کوتاهی. با این حال، اگر شما درمان شما باقی بماند، شما خواهد بود قادر به گرفتن از آن رهایی یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.